Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

huszonnegyedik, amelyben a főhösünknek egészen Úr-közeli élménye van

2009. október 12., hétfő
Reggel - ha muszáj időpontot jelölnöm a jobban érthetőség miatt - pontban kábé hétóraharmincnyolckor megálltam a GO45-ös számmal ellátott jelzőlámpás kereszteződésnél; a Prohászka Ottokár kétsávos út szélén levő járda felszínén egy idős szandálos hölggyel és egy kapucnis sráccal egyetemben. További körülmények: elsősorban az, hogy reggel volt, másodsorban meg hogy hétfő reggel, és még hideg is, sőt szél és mamavarta szoknya (ami ugyebár nem túl jó párosítás..) A mozdulataim ilyenkor százszázalékosan rutinszerűek , mident öntudatlanul teszek, zenét hallgatok, fázom, próbálom a szoknyám vonalát a térdem alatt tartani, és várakozással bámulom az út túloldalát..
Amikor alkalmasnak találtam az időt, kiléptem a zebrára, mire bal oldalamra váratlanul csikorogva befékezett egy almazöld Fiat. Jó, ha 30 centi volt közöttünk! Ledermedtem előtte egy pillanatra... Néztem kérdően a sofőrre, néztem az almazöld Fiatra, a szandis nénire és a kapucnis srácra, hogy deciki, ugye ők nem maradtak ott a járdán?? Néztem G045-ös számmal ellátott jelzőlámpámat, és zöld volt, a néni a jobbomon, és ő is csak néz..
Tudtam, hogy alacsony vagyok, de hogy ennyire!! :D

6 megjegyzés to huszonnegyedik, amelyben a főhösünknek egészen Úr-közeli élménye van:

viteez írta...

ezt egy kicsit nem értettem :S most akkor a néni hol állt?

Marron írta...

:D
végül is teljesen mindegy, de ők is jöttek velem, és a lámpánk is zöld volt, tehát nem én voltam a figyelmetlen :)

aranymonika írta...

Marron,Istennek meg van stopja meg EXTRAfékje,látod.Én két héte jártam így...és megragadtam a mellettem álló karját is,nehogy őt üssék el.
:-)

keynciontan írta...

már elnzést, de


térd FÖLÖTT TARTANI A SZOKNYÁD VONALÁT?!

akkor kint van a bokád????

Marron írta...

júúúj.. elírás... degáááZ!! O.o
KÖSSZ, hogy szóltál !!!

Névtelen írta...

:-) Élsz, hála érte az Úrnak!