Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Illés bölcsességei (part 1.)

2008. november 13., csütörtök
-Illés, te miért születtél meg?
-Azélt, hogy éljek.
-Szerinted a barátaid olyanok, mint te?
-Nem.. egy kicsit sokáig mosnak nagyon fogat, én meg nem. Meg nagyon szülketi.
-Mi?!?
-Szülketi!! Szülke az élet. Focizunk az óvodában.
-Szerinted miért vannak veszekedések?
-Csak azélt, mert csúnyák. Úgy kezdődik, hogy valamit megtesznek, és nekem kell az. Utána csak velegetnek, velegetnek..
-Mi van olyankor, amikor meghal valaki?
-Visznek neki világot. Énekelnek, imádkoznak, és eltemetik a sílhoz. Aztán meg mennek az Úljézushoz.
-Te voltál már temetésen?
-Én már voltam, apáékkal.
-Milyen volt?
-Lossz.
-Miért volt lossz?
-Mert losszul viselkedtem. Most megyek aludni. Írd meg neki, hogy nadon szeletem. Mármint aki olvassa.
=)

4 megjegyzés to Illés bölcsességei (part 1.):

Névtelen írta...

Jajj de édi... ^^

Áron írta...

mond meg neki, hogy aki olvassa az is mindenki szereti :)

Ancii írta...

Illés, ász vagy, mi is nagggggyon szeletünk!!!!!

Névtelen írta...

nagyon nagyon aranyos!!!:D:D