Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Állítsátok meg a világot!

2008. november 3., hétfő
Ki akarook szállniii. :s
... de csak egy kicsit...

11 megjegyzés to Állítsátok meg a világot!:

achilla írta...

??

Névtelen írta...

Tudod,ma az egyik barátnőm pont ezt mondta...ki akarok szállni...de ő az életből.Meglepett.A világot nem állíthatjuk meg,de az embereket egy pillanatra igen.Ki tudja mire eléG egy pillanat?Talán egy életet menthet...lásd így,kérlek.
Pusz:
M.

achilla írta...

?? depisek vagyunk??

PinK írta...

Háááááááááát??????!??!?!?
Nekem erre csak 1 5letem van: beszéld meg a "Ringelspiel" működtetőjével, hogy nyomja meg a gombot....
....vagy beszéld meg VELE, hogy egy "kicsit" javítson ezen a körhintán... Neki biztos, hogy sikerül és úgy élvezhetőbb lesz ez a Vidámpark.......

KiKi

Imi írta...

Ezt meg mire fel?

Marron írta...

umm.. 'kicsit' rossz napom volt, főleg így suli-ilag. De egyébként semmi komoly, fogtok még (mosolyogni) látni, csak tényleg jó lenne, ha egy kicsit megállna az a körhinta (ha úgy tetszik, áramszünet :), kiszállnék egy napra, és élvezném, hogy megy tovább mélkülem... a világ, nem az élet!!
A világból és az életből kiszállni nem ugyan az. az életet szeretem. A világot sokszor nem. Az életemmel azonosulok, a világgal egyáltalán nem. A világ elől sokszor menekülnék, de az élet elől sosem.
hát, kb. ennyire gondoltam, mikor ezt kiírtam..

Marron írta...

egyébként így értelmesen átgondolva a bejegyzés talán túl rövid, elhmarkodott, szentimentális, és egyoldalú ahhoz, hogy megfontoltnak, értelmesnek lehessen mondani. Tehát-hiba volt kiirni. Bocsi mindenkitől. De így éreztem pár órája.. hát úgy tűnik, nálam van ilyen is..
hoppá! ma már holnap van !

PinK írta...

Szerintem semmi gond a bejegyzés értelmességével! Szerinted az jó, ha mindig tökéleteset mutat magáról az ember gyereke? :) Az má' büdös... Ez így sokkal életszerűbb.
Ha lehet, hadd osszam meg tegnapi élményemet értelmesség ügyében, amely egészen felér egy mosópor intelidzsönszéig!!!
Véletlenül (bár ne tettük volna) kapcsolgattuk este a csatornákat és az egyik kereskedelmi csatorna csoda-showjában a következő mondat hangzott el:
"Á kúcs nyisssá á megódást!"
No, ehhet mit szólsz?!?!?!?
Akkor most, ennek tükrében értelmes-é a beírásod?!?!!? :) :D
KiKi

achilla írta...

KIVETTÉL A BLOGLISTÁDRÓL??!?
JÓ AKKOR ÉN IS KIVESZLEK AZ ENYÉMRŐL

achilla írta...

ejnye kiirtál a bloglistábol?!

Marron írta...

hopszii
tegnap felvettem egy újabb blogot, és szerintem téged véletlenül kitett a rendszer =/
... nem vennélek le magamtól :)
mész vissza a listára! :)