Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

a debreceni csapvíz nagyon finom

2008. október 31., péntek
  • Tegnap megjöttünk Debrecenből. Illéske szobájában aludtam. Mese után, elalvás előtt mondtam neki, hogy mondjon már nekem valami szépet, mielőtt elalszom.
-Hogy élted?
-Hát, például mondd azt, hogy 'annyira szeretlek mint...' és találj ki valami szépet, aminek örülök.
-Jó. Akkol annyila szeletlek, mint a tóddaniiiit.
-Tényleeeg?
-Igen. Annyila.
jajjdejó... :D Aztán úgy döntöttem, mégiscsak megtiszteltetésnek veszem. :) Aki ismeri Illést, az tudja, hogy ha ilyet mond neked, akkor tényleg szeret. :)

  • Még mindig nem állítottam át a telefonomon az órát. Jellemző, hogy az ilyenekre akkor kerül nálam sor, mikor egyszer már megjártam vele... Reggelre Munkácsy-t terveztünk, és egy órával előbb keltem fel. Mindegy, legalább nem késtem el. A kiállítás jó volt, nekem tetszett, de nem tudok róla túl sok mindent írni, mert látni kell.
Meglepő volt, hogy a képei tényleg feketék. És nem csak kicsit. Azon gondolkoztam, hogy milyen lehet, ha az ember végre alkot valamit, valami maradandót, de egy apró hiba, a bitumenes alapréteg miatt valószínű, hogy még 50 év, és egy fekete paca lesz az egész...
Mindenesetre most már megvan az része az alapműveltségünknek, amit mindig is emlegetnek az emberek. :) És megint tanultam, méghozzá azt, hogy ha csak úgy belógsz egy lakópark kertjébe körülnézni, tegyél úgy, mintha ott laknál már 5 éve, vagy mintha valami célod lenne ott, mert akkor senki nem jön oda hozzád, hogy mitkereselitt :) Tényleg köszi, hogy eljöttetek velem.
  • Este ifi, filmnézés. Elég sokan voltunk a kisifiből. Mármint a decibelek száma alapján többen lehettünk, mint általában..Most Repülő cirkuszt nézek :D Mintha már nem lennék elég fáradt így is...
  • Holnap reggel próba, de legegalább most nem hatkor. És most először remélhetőleg az egész bagázs jön. Egész jól állunk, 22-ére (kisifisnap) kész leszünk, ha minden jól megy. Már csak a programot kell összeállítani, és gyorsan szét kéne híresztelni, mert még senki sem tud róla. A nagyifisek nagyon jófejek, felajánlották, hogy segítenek a szervezésben, meg csinálják a Láthatatlan színházat is, úgyhogy örülök. :)

  • Tegnap megtudtam, hogy 2 előadásunk minimum lesz decemberben a Komisszal :) Még egy ok, amiért várom a telet :) Jóleszjólesz :)

  • karácsonyra kandallót szeretnék a nappaliba :D
Éjfél van, megy a himnusz, (most volt a cintányér xD) kezdődik az éjféli mix, én meg megyek aludni. (:

0 megjegyzés to a debreceni csapvíz nagyon finom: