Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Bálna,'Jézus', cipősdoboz, tőtöttkápó és effélék.

2008. december 20., szombat
Háát, magyarázkodni nem fogok, de pótolom a lemaradást :) Akit érdekel, olvassa! ;)

Bálna: Ezt kaptam Bálinttól. Már előre odaadta, ugyanis nem tudta tovább rejtegetni a kis narancsvörös aranyhalamat a hatalmas akváriummal együtt :) Rögtön el is neveztem Bálnának (Amélie után szabadon :P ) Szerencsére nem neurotikus, sőt, elég passzív..

Jézus: Delirious? koncert. Nagggyon jó volt. :) Sajnos a számok felét nem ismertem, de kedvet kaptam megszerezni (=kikunyizni Illéstől:) az új albumot. Negatívum volt még, hogy egyszerre 5 atommagas idegen srác tépdesett be állandóan az 'intim-szférámba', :D sőt az egyikük, (a fent említett 'Jézus') a hosszú barna hajával, kedves és szakállas arcával, bakancsával, konkrétan a lábamon ugrált, és azt a helyet használta fel táncoláshoz, ami ahhoz kellett volna nekem, hogy ne rajtam ugráljon. Dehát mindegy.. Aztán a koncert felénél hirtelen láttam fél méternyi üres helyet a másik oldalon, úgyhogy átvergődve Jézus másik oldalára megtaláltam a fehérvári csoportot. Onnantól már minden jó volt :) Úgy voltam vele, hogy már csak akkor is végigtombolom ezt az egy számot, még ha leszakad a lábam, akkor is. :) Hazafelé megálltunk a Városligetben, és a híd aljában a koripálya mellett csoportfényképezkedtünk. (jut eszembe jövő héten korizósrandi mönyivel :P )

Tőtöttkápó:
Voltunk Dédinél is. Előtte Dédipapa sírjánál. A temetőben volt egy lány, Editke, akinek a sírkövére ez volt ráírva: "élt 15 évet. Gondolj bele, milyen lehet ilyen fiatalon meghalni". Elhúztam a szám. Nincs garantálva, hogy valaha 16 leszek.. Úgy éreztem magam, mint Roy, mikor sétál a temetőben, és szörnyülködik a sírköveken..
Szóval dédi nem jól van. "Haza akar menni. " Már 4 éve, mióta a papa meghalt. Annyira nem értem, mi ez a pesszimizmus, de az ő dolga. Önzőség azt mondani, azt akarni, hogy éljen még? Azt hiszem, igen...
Gyurkával viszont megint jól elhülyültünk a debreceni tájszólásról, a Simpson családról, és a tőtöttkápóról. Mert hogy az volt a vacsi.
Mikor elköszöntünk, dédi a könnyeit a törött kezére fogta. De tudom, hogy meghatódott. Szeret minket nagyon.

Cipősdoboz:
A csapból is... Gálán voltunk. Nagyon tetszett a Komiszos színdarab, azt hiszem, még "kívülről" nem is láttam őket. Annával (sz) közös Kubumacis kép, aztán egész este házivideó-gyártás xD (...mér, te sztár vagy?? :) Kontaktlencsét a dezodorkupakba, ujjal fogmosás, aznapiruhában az ágyba, és már aludtunk is 1körül. :) Reggel sietés, és egész nap meg nem állás mostanáig.

Ma csudiklassz ifi, annyian voltunk, mintha gyülekezeti alkalom lett volna. Csoportképnél el se fértünk. Aztán a fiúk megvitatták, hogy én kihez, és mikor fogok férjhez menni. Remélem, a változtatás jogát fenntartják :) Mönyitől kaptam karácsonyra egy kis akármi kávétejszínt egyemaszívét :D Nehéz lesz bárkinek is leköröznie ajándék terén :P "love ya, paraszt!! :D "
Még levelet kéne írjak karácsonyra Laura Johnsonnak, de most nincs kedvem angolul szépenfogalmazva leírni, hogy jajjderégláttukegymást, merri kriszmösz, miegymás.. különbenis, holnap aktuálisabb lesz...

1 megjegyzés to Bálna,'Jézus', cipősdoboz, tőtöttkápó és effélék.:

achilla írta...

én sem láttam a komiszt kívülről, de egyszer magamon kívül voltam. :D
áldott karácsonyt