Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Vörös és fekete

2008. december 7., vasárnap
naszóval... Elkezdtem a könyvet. Hátralapoztam megnézni, hogy hány oldalas, mikor 'véletlenül elolvastam ' az utolsó mondatot:
" De Rénalné megtartotta ígéretét. Semmi módon nem próbálta megrövidíteni életét; de három nappal Julien kivégzése után gyermekeit átölelve meghalt. "

áá már megint lelőttem a poént!!! Inkább megyek, és elolvasok egy rövidítettet.

4 megjegyzés to Vörös és fekete:

Áron írta...

eséllyel pályázol a "Jó tanuló, jó sportoló" kitüntetésre! :)

csak így tovább és az évzáron tiéd lesz érte a KÖNYVjutalom :P :D

Marron írta...

ha ha ha :D
igen.. a sportolásról meg annyit, hogy a múltheti tesiórán megrándult a kezem, azóta is fáj xD de ettől most tekintsünk el
félreértés ne essék, naggggyon szeretem a könyveket, és gyűjtöm is őket, hogy 60 éves koromra majd legyen egy naaagy könyvtáram, és szépen mindet végigolvasgatom 2 unoka-látogatás között :)
Csak most szimplán nem volt elég időm elolvasni vasárnap estéről szombat reggelre a 400 akárhány oldalt.. :) de most már bepótolom, nehogy szó érje a ház elejét :D

toma írta...

Te, ezzel a háttérrel ezt kín olvasni...nem jó a szemnek. Mindenfajta dolgot úgy kell irni, hogy ne csak a tartalma, hanem a formája is legyen "kényelmes" az olvasónak...

Marron írta...

igen =/ köszönöm a hozzászólást. de nem tudom visszaállítani. :( egszerűen nem engedi a rendszer.. Imi, esetleg tudsz majd segíteni ifin?