Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Töredékek tegnapról

2008. december 14., vasárnap
Reggel 9 óra, itthon:
De rég keltem ilyen későn :)
11 óra:
Illéssel sétálni mentünk, de előbb Gergellyel kicipeltünk egy karton KUBU-t a szeretetházikóhoz. Ma szinte meg se tudom mozdítani a kezem az izomláztól:P Vettem megint három hónapra elegendő kontaktlencsét.
1. óra, autóban:
irány Pápára színházazni:) Odafelé mindenki azt hitte, hogy mindenki alszik, de aztán kiderült, hogy senki se tudott. :) Meghitt utazós hangulat :D
3 óra, még mindig autóban, a városházát keresve:
"Héé, betyárok! "
"És forduggyanak balra, ott lesz egy míílyedíís, a szílín egy semmitmondó ípület..."
4 óra, "próba" a Pápai Városházán (asszem az volt :)
((-kilences!))
-Hát elég lapos volt így ez a jelenet...
-Miért, kell még bele valami? Tudok én cigánykerekezni, csak az hülyén néz ki. Bori, te meg megint hátrálsz.
-Nemiiis.
-DE.
((-jó, most a hetest!))

"-Sááárii
-Neem, Boriiii :)"

És az előadás:
"-Nanézdmá az agyas processzort :D Kinyomjamaszemedet?
-Majd inkább én! "
"-Milyen sötét itt a levegő!"
"-ÁDII, gyere be AZONNAL, behúzzák a függönyt!!"
Aztán hazafelé, a tonhalasszendvics után:
"-Óóó, mostmár értem, honnan fúj a szél!
-Honnan?
-Hát, felőled!
-Hmm.. és nem tonhalszagú kicsit? :D"

"-vécé, vécé, gyorsan menjünk balra, ott a tábla! táblán: "Mosdók jobbra" "
"-Az öltözőmben itt van egy rókaaaa"

3 megjegyzés to Töredékek tegnapról:

achilla írta...

hát igen, hiába vagyok öreg róka bakizni azért még tudok.
örülök hogy láthattalak titeket jó volt együtt játszani.
jó volna ezt minél sűrűbben megismételni.
imádlak titeket, az egész székesfehérvári bandát!

Marron írta...

Pff.. én meg rendesen kihagytam a cigizős részt :D Bele se gondoltam, hogy ott nekem lenne még valami szövegem :P De köszi, hogy kihúztál!
Az imádat kölcsönös :)
Mi is nagyon szeretünk Téged is, a társulatot is:) Jameg anyáék puszilnak!

achilla írta...

egyébként a cigizős jelenet nem lényeg, inkáb az a mondatod hiányzott hogy "most mi lesz" a temetés jelenet előtt.
tőlem nem hangzott túl hitelesnek.
bakikat leszámítva nagyon jók voltatok, de hát ki nem bakizik?!