Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Viki chez moi

2008. december 11., csütörtök


Azóta semmi érdekfeszítő nem történt, de mégis mindig volt valami. Egy annáéknál alvás, szülianpünneplés, 'színházpróba', gitáróra, egy helyesírás-verseny és egy tesiötös (neszeneked:P) ajándékbeszerzés, aligitthonlevés, tanulás, a többire meg már nem is emlékszem, mert már olyan rég volt :)
Ma Viki ittalszik. Osztálytársak vagyunk. 7.ben és 8.ban annyira hasonlítottunk egymásra, hogy az új tanáraink mindig összekevertek. Két szőke hosszú göndör hajú, kék kockaszemüveges pici lány.. Egyszer, mikor együtt sétáltunk a buszmegállóban odasúgta egy néni a másiknak "nézdmár, ikrek!" :) Sokan meg is kérdezték tőlünk, hogy azok vagyunk-e. És mikor már nagyon elegünk volt belőle: "hát persze, nem látszik?? :)"
Na mindegy :) csak úgy tisztamerő érdekességből írtam le...
Szóval eljön hozzánk, délután megyünk vele a szeretetházikóba, meg megnézzük a jazzkoncertet, amin Jamie Cul... izé, Marci zongizik :) Este Walt Disney meséket nézünk és csokiteszünk:)

"And now something totally different:" /by monthy python :)/
3 hete írtunk egy pályaorientációs tesztet, aminek az eredményét holnap fogjuk megkapni. Nagyon kíváncsi vagyok rá. A teszt kitöltése közben megint csak azt éreztem, hogy nagyon nem vagyok behatárolható. Ahol csak IGEN-NEM válasz volt, nekem kellett volna olyan, hogy NÉHA, vagy CSAK AKKOR, HA ÉPPEN OLYAN KEDVEM VAN, vagy GYAKRAN, DE NEM MINDIG. A gondolkodásmód-felmérés is túl kiélezett volt szerintem... A helyszínen pár konklúziót sikeresen levontam: ((meglátjuk, ebből mi jön majd be))
-Naaagyon nem vagyok reálos
-Naaagyon humános vagyok.
-100 % ig emberközpontú vagyok (10 kérdésből 10 mutat erre)
-50 %ig antiszociális. (10 kérdésből 5 mutat erre, mert van olyan hobbim, amit egyedül végzek, néha kiborítnak az emberek, és néha nem szeretem a tömeget, de könyörgöm, kinek nincsenek ilyen pillanatai??)

Szóval vagy az fog kijönni, hogy menjek el papnak, vagy szocmunkásnak, mert jól elvagyok az emberekkel, vagy az hogy, "úú, hogy mersz ilyen természettel emberek közé menni??? Vissza a sötét szobába olvasni és Coldplayt hallgatni!!!" Jó kilátás, huh? :)
Remélem, segít valamit, mert van még kerek 2 hónapom eldönteni, hogy "mi leszek, ha nagy leszek. " Fogok én még egyáltalán nőni?? :P

Egyébként nagyon jól vagyok.
inkriminált = kifogásolt
melomán = zenerajongó :)

2 megjegyzés to Viki chez moi:

Névtelen írta...

tényleg nagyon hasonlítotok :)

Gábor írta...

biztos te vagy a baloldali... ánem :D

G