Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Kollázs

2009. június 11., csütörtök
Ki az, Ó-val kezdődik, és ötös lett franciából?
Ó, hát az Én vagyok! :)
Ami nagyon fog hiányozni, a sok füzethátulj-tartalom :D /T:tanár, D:Diák, értelemszerűen../

"Elővesszük Kis Növényhatározónkat, megtekintjük a májmohát. Bár olyan fotó van róla, hogy az anyja nem ismerne rá..."

"Minden bejelentés nélkül iratok jövő órán egy röpdolgozatot! "

"Kiscsillag, mi ez a sok üres lap? Ide írta a gondolatait?"

"Mivan, Kiscsillag, megpatkolták?" (műköröm..:D )

"Ki vagy? Dávid? Ádám! Az se rossz.."

"Passzív mozgás: a szél elviszi a francba."

"Kezdjük az alapoknál: mi az a tankönyv? Kinyitjuk a 118. oldalon, tudják, két kiskapa, és a hóember"

"El lehet kimenni!!! "

"Ültök itt, mint 30 tányér tejbegríz!"

Tanár felelésnél: "Akkor mondd a ribózt. Jelent az neked valami vonzalmat? "

"Szabó tanárúr fogja majd vezetni magukat, Én tanárúr pedig a feladatokat adom."
Ha kullancsot találnak, elnyomják, nem dobják el, hogy "Jóóó lesz az még másnak is!" "

T: (felelésnél) -Na jó, akkor most a szárat kérem, el is untam a levelet.
D: -Hát még én!

T: (dolgozatnál) Hogy állsz, öcsi?
D: sz_rul, de büszkén..

D: Tanárúr, nehéz!!
T: Hmm.. Pedig fogytam a nyáron..

D: Tanárúr, felelhetek?
T: Feleljen, no! Hogy van?

T: Kisfiam, min röhögsz?
D: Semmin..
T: Oh, akkor nagyobb a baj, mint gondoltam...

"Ötösnél nincs semmi gond, négyesnél a tanár és a könyv rossz, hármasnál az iskola, kettesnél az iskolarendszer, egyesnél az élet, igaaaz? " :)

5 megjegyzés to Kollázs:

BaZSi írta...

Atomkomoly! :D "Öcsi" olyan Bujpál tanár uras...talált? :)

lala írta...

"kongratulászióón" a francia 5-ösödhöz! Katonánál ez igencsak megér egy 6-ost! Apa

Marron írta...

Aha :D Meg a Kiscsillag is.. Meg a leírtak háromnegyede :D

Noémi-Ruth írta...

Jajj, de jóóóó nagyot derültem!! Köszi, hogy megosztottad :)).
És olyan jó olvasni a kárpátaljai élményeidet, tavaly én is otthagytam a szívem egy darabját...

Marron írta...

(: