Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

2009. június 3., szerda
Ledőltem egy kicsit aludni 3 órája, és most keltem fel... A család sehol.
Nagyon remélem, hogy az elragadtatásnak nincs köze a dologhoz! :P

5 megjegyzés to :

Jonatán írta...

Nyugi, még én is itt vagyok, és a papa, anyu, apu és Dávid és mind elmentünk volna. És ha meghalsz, akkor is elragadtatsz. Egyszer én is azon aggódtam, hogy ha meghalok, nem ragadtathatok el, de ez megnyugtatott:
"Mert amint felhangzik a riadó hangja, a főangyal szava és az Isten harsonája, maga az Úr fog alászállni a mennyből, és először feltámadnak a Krisztusban elhunytak, azután mi, akik élünk, és megmaradunk, velük együtt elragadtatunk felhőkön az Úr fogadására a levegőbe, és mindenkor az Úrral leszünk." 1Thesszalonika 4:16,17

magdanya írta...

tök jó, hogy vannak szilárd, megingathatatlan hitű tesók. ;)
én ilyenkor inkább attól tartanék, hogy talán nem is voltam kész, és nem volt fülem a hallásra... s lemaradtam...

Névtelen írta...

nyugi, szerintem ha az elragadtattás lett volna ez, akkor te is mentél volna te is mentél volna! :) :$ de azért szerintem az az esemény még messze van.

Marron írta...

jóvanna, netessékmindent komolyanvenni :)

Mirjam írta...

Én is pont ezt gondoltam, csak te meg is tudtad fogalmazni! :D
;P
Mirjam