Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Amelyben főhősünk szerelmes lesz

2009. április 16., csütörtök
Hát, az úgy kezdődött, hogy megláttam, azt hiszem, legelőször közvetetten. Még nem hittem, hogy ebből az egészből lesz valami, de minél többször láttam, annál jobban szemet szúrt. Egyszer csak rájöttem, hogy ő kell nekem. Mindig is tudtam, hogy hiányzik valami belőlem, és most úgy érzem, hogy nem kell tovább keresgetnem...
Egyszerűen tökéletes. Pont olyan, amiről minden olyan lány, mint amilyen én vagyok (valószínűleg csak én) álmodik.. Elég bátor, mégis visszafogott. Még nem nagyon láttam senki hozzá hasonlót, mert nagyon egyedi stílusa van. Modern, de megőrzi a régi értékeket... Mégsem erőltetett, és nem esik túlzásokba. És sötétbarna! Amolyan hozzám-van-kreálva-féle...Még szép, hogy ennyire tetszik! (:

Így aztán , elindultam, felkerekedtem, és felkerestem természetes élőhelyén, ami alkalmanként a helyi teszkó. Elég sok akadály hárult elém alapból, dehát, - szokták mondani - a szerelem vak, csak mentem, mentem, amíg megláttam őt, két sor között gubbasztva unalmasan. (szerintem engem várt) Már többen is szemet vetettek rá, ígyhát elkezdtem közelebb somfordálni hozzá, tudatva a konkurenciának, hogy én is rá pályázok. Elég nehezen érem el nála a célom, detalán ha könnyebben jönne, lehet, hogy könnyebben menne... Most még derűlátó vagyok, de lehet, a nyár vége felé már hanyagolni fogom, egészen addig, amíg ősz felé szépen el nem tűnik az életemből.. Belegondolni is rossz. Örüljünk addig, amíg minden rózsaszínfelhős - illetve majdnem.. Egy aprócska problémáról megefeledkeztem. Talán mégsem illik hozzám! Csak 42-esben lehet kapni!!! :S



(jaigen, és nem pont ő az, csak kábé így néz ki:)

8 megjegyzés to Amelyben főhősünk szerelmes lesz:

achilla írta...

ejnye, majdnem azt hittem rád talált a szerelem.
nagyon tetszik a stílusod, ahogy írsz

Ádi írta...

De rossz...

Marron írta...

achilla, hát, nem hinném, hogy azt ilyen konkrétan kiírnám :)
KÖszi szépen, és a te blogbejegyzésedre meg annyit, hogy tudod, hogy mi nagyon szeretünk Téged, és sokszor gondolunk Rád! :)Már alig várom a májust, hogy megint játszhassunk, meg találkozzunk veletek! :)

Ádi, ugyeugye? :P rászedtelek titeket ;) muhhahhhaa!

Mirjam írta...

:)
Én tudtam, hogy azt úgysem írnád ide le... :P

Anita írta...

Tart még a szerelem? Azt hiszem ma láttam Őt.. a dunaharaszti deichmannban..

Elvileg az üzletben a számítógépes rendszerükben meg tudják nézni, hogy a többi üzletben ott e a drága a te méretedben.. félre is lehet tetetni, akár másnapra is, és nincs is olyan messze Pest! Vagy ha biztos vagy a méretedben, hozatni lehet ismerőssel, és ha mégse jó, visszaviszed Fehérváron, és visszaveszik, mert üzletlánc...
Én szurkolok :)

Marron írta...

woow:) köszi a tippet :)

aranymonika írta...

Marron,hallod szép szerelem...látod,ha jóba lettél volna a gladitáorral,neked adta volna...csak úgy.Loveból.
:-D

Marron írta...

:-D
de mostmár annyira nem aktuális :) A részleteket majd később :)