Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Se füle, se farka

2009. április 23., csütörtök
Minden ömlesztve...
Reggel felkeltem, és kivettem a kék kockás ingem a szekrényből, azt, amit Adél tantikámtól örököltem. Megtanultam, mi az az indukció, a dedukció, hány nitrogén atomja van a pirimidinnek, és mik az LSD hatásai, olvastam pár oldalt, benyomtam három sajtos melegszendvicset, és nyomás a suliba. Újszandál és ing; hideg volt mindkettőhöz, de húúkerrz... Azon gondolkoztam, milyen jó lenne elázni hazafelé.
Vasvári tájékán semmi különös, (nekem) még mindig jobb, mint a T., Stella kutya még mindig halott, khmmmkhmm T.nő még mindig nem, az iskolaújság még mindig 200 forint, a nyalóka 70, a mai uralkodó szélirány délnyugati, átlag népsűrűség 3,725 fő / négyzetméter.
Tesire megint elfejetettem ikvippment vinni - idegesítő, hogy számos esetben nem tudok több fele koncentrálni.. Reggel túl rágörcsöltem az esszére... Szóval tesi helyett olvastam. Persze csak egy egyes ellenében, dehát már több is kijárt volna, csak annyira nem érdeklem a tanárt, hogy mindig nyomon kövesse efféle súlyos emberi hibáimat... thank God :) Egyébként a kedvenc dolgaim közé tartozik NEM tesizni. Annyira jó csak ott ülni a romos tesiteremben az EFSZI ciril feliratos barna lovon felhúzott lábakkal, és bontani a vakolatot szimplán azzal, hogy a falnak dőlsz :) Közben nézni a többieket, hogy szenvednek, és azon gondolkozni, hogy mennyire szerethet Isten, hogy ennek az egész tortúrának nem tesz ma ki.. :) Főleg ha még ott a jelenlegi kedvenc könyved mellé.. HMMM :)

Jaigen, könyvek.. Most elméletileg hatot olvasok egyszerre, ami már szinte árt az egészségnek. Az a baj, hogy annyi minden érdekel, mindig újabba kezdek bele, aztán hanyagolom a többit, és mikor ez eszembe jut, azt hanyagolom, és a többit olvasom. Az a gáz, mikor már keveredik bennem Rudolf Lang SS tiszt zsidóellenes tevékenysége Hugh Laurie balek gyilkos főhősével, és nem tudod, hogy most Márai végül összeírta-e Juditot Picassóval, izé Péterrel, aki majdnem halva született, janeeem az Picasso...

Gyilkosmájus.. Legszívesebben átugornám ezt a hónapot, vagy úgy ahogy van, nemzeti ünneppé tenném, hogy még véletlenül se kelljen iskolába menni.. Kezdjünk egy párnapos érettségi szünettel, ami alapvetően nem lenne megvetendő, ha nem kéne B. és Sz. tanárúr-féle konzentrationslagerbe vonulni három napra. (Kisgyóni táborozás) :s Aztán végkimerülésemben hazaérkezek, és két nap múlva mehetek is középfokúzni. De túbí kánntinnyúúd, mert...

Három nap múlva töri kisérettségi, de a túlzás elkerülése érdekében nevezzük év végi vizsgának. A bökkenő csak az, hogy a múlt héten elvesztettem a füzetemet, és fogalmam sincsen, merre lehet. Ez eléggé rontja az esélyeimet.. (a jegyzeteinkből élünk) De ugyanakkor tipikus, hogy PONT azt a füzetemet vesztem el, amiből vizsgázni kell. Így sajnos kénytelen leszek lefénymásolni valamelyik más füzetet, amivel csak az a gond, hogy iszonyatosan vizuális típus lévén sokkal nehezebben tanulom más kézírását, és más jegyzeteit. Remélem, ez nem lesz akadály.
Azért a füzetről még nem mondtam le, ha valaki esetleg látna egy kék spirálfüzetet az én nevemmel, és két fekete-fehér fényképpel az elején (építkezés, és otthonkás Mami Bazsival :) akkor feltétlenül keressen meg! :) (potenciális rejtőzködési helye: Fehérvártól Velencéig, talán Érd, vagy valamelyik más település MÁV talált tárgyak osztálya. Előre is köszönöm :)

Úgy ennyi.. Döntsd el, hogy megérte-e elolvasni...

0 megjegyzés to Se füle, se farka: