Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Az osztály létszáma: harminc.. nem hiányzik senki...

2009. április 25., szombat
Csörgött a telefon, de nem értem el. Visszatárcsáztam a számot. A vonal vége már romokban.. Pár másodperc múlva én is... Pedig még mindig nem fogtam fel...
http://fmh.hu/cimlapon/20090425_soponya_tuz_robbanas

A 17 éves fiatalember a MI ZSOLTINK. Nem akarok múlt időben írni róla.
Megoszlanak a vélemények, de abban mindenki egyet ért, hogy a legnagyobb személyiség az osztályban. Valaki azt mondta, Dr. House nincs többé... Olyan rossz ezt leírni, nem is merem, el se hiszem... ˇ.ˇ
Most nem igazán tudom összeszedni a gondolataimat. Nem várta volna senki. Ez nem volt benne a pakliban. Most ugye felmerül a kérdés, miért ő? Ki lesz a következő? Én mikor? Tényleg csak ennyi lenne AZ ÉLET? Ez a szűk 16 év?
Azért, ha egy dolog van, amiben most biztos vagyok, akkor az ez:

" TE vagy az én Uram, rajtad kívül nincsen, ami jó nekem.
Uram, te vagy osztályrészem, és poharam, te tartod kezedben sorsomat.
Osztályrészem kies helyre esett, örökségem nagyon tetszik nekem.
Áldom az Urat, mert tanácsot ad nekem, még éjszaka is figyelmeztet bensőm.
Az Úrra tekintek szüntelen, nem tántorodom meg, mert ő jobbomon van.
Ezért örül a szívem és ujjon a lelkem, testem is biztonságban van.
MErt nem hagysz engem a holtak hazájában, nem engeded, hogy leszálljak a sírba. Megismerteted velem az élet útját, teljes öröm van tenálad, örökké tat a gyönyörűség jobbodon.
" (ZSOLT. 16.)

MAjd hétfőn lesz rosz, nagyon rossz, mikor üres lesz a szék, mikor azt kell mondani a tanárnak, hogy " az osztály létszáma: harminc, nem hiányzik senki. "
Dehogynem!!!

(ha valaki netán úgy érzi, szüksége lenne rám, hívjon BÁRMIKOR!)

2 megjegyzés to Az osztály létszáma: harminc.. nem hiányzik senki...:

aranymonika írta...

Bori,sajnálom...

Barbara írta...

Húú... Hát erre nem tudok mit mondani... :( Nagyon sajnálom... :( Viszont most már biztosan jó helyre került, nem? ;)