Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

..with no handlebars.

2009. április 25., szombat
Tegnap jó volt az ifi, de biztos már máshol is olvastátok...
Ma végül nem mentem el az Ability parkba, Illésre kellett vigyázzak délután. Úgy terveztem, hogy dejólesz, majd lesz miről élménybeszálmolnom, de végül nem lett. Itthon maradtam, olvastam, meg ilyenek... A napom egyetlen említésre méltó cselekménye az volt, hogy elmentünk a decathlonba bentiszandit venni Illéskének. Míg a család szandit próbáltatott, én átmentem egy másik boltba textilfilcet venni a pólóhoz ;)Úgyhogy már nem kell sokat várni, és kész lesz :) Majd meglátjátok ;)
Aztán otthonról elmentünk biciklizni Sárával, megnéztük a Kodós tablót, és fagyiztunk. Itthon megtanultam zongin a trouble-t meg a scientist-t, úgyhogy bibíí :)
Most meg valami béna fűszeres filmet nézünk, ami annyira erőltetett, hogy hihhhetetlen! Már három " is kitaláltam előre.. Atommód fárasztó!! vicces, hogy azért még nézem... úgy is mindjárt vége...

2 megjegyzés to ..with no handlebars.:

Mirjam írta...

...én is láttam. csak azért volt érdekes, mert nem amerikai film volt...

Marron írta...

de... a teletext szerint angol-amerikai "romantikus kalandfilm" .. (:
Nem lett volna nagyon rossz, ha mondjuk francia-indiai lett volna..
MEg kár, h nem Indiában játszódik indiai csajjal =/