Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

kori - most nincs kedvem frappánsabbat találni ide..

2009. január 9., péntek
Szóval, ma én is voltam korcsolyázni az ifivel. Szerencsére nem szakadt le a húgom ujja, (elvégre nem is volt ott..) és egy törött orral sem büszkélkedtehünk :) Viszont koriztunk egy jó órát, egy csomót hülyéskedtünk, szigetet kerültünk, tettünk egy pár sikertelen kísérletet a jég beszakítására, az ágyú figura megtanulására és Kati fellökésére, francia keringőre dobogtunk ritmusosan a fahídon, kitaláltunk egy új jégkoris drámát (ugyan az, mint az eddigiek, csak a jégen:) és műkoriztunk is. (azért nem teszem idézőjelbe a szót, mert én speciel tényleg csak mű korizást tudtam produkálni :P) Emlékezetes volt még Katival egy zsepit használni, és Áron zoknijával helyettesíteni az otthonhagyott kesztyűimet :)
Umm, "ennyimára, kedvesnaplóm", megyek aludni. Holnap, ha tehetem, és engedik, (és ha épp nem a mókusrobbantó-és-kosárfonó-szakkör elő-húsvéti alkalmára megyek) megint kimegyek :)

0 megjegyzés to kori - most nincs kedvem frappánsabbat találni ide..: