Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Most

2009. január 4., vasárnap
Már hatkor fent voltam, sehogy se tudok 9 óránál többet aludni. Valami olyasmit álmodtam, hogy a Komisszal volt előadás valami hatalmas faluban, és Tamás hozott egy új horror darabot, ami szerinte nagyon jó. Attila bosszankodott, hogy miért próba nélkül játszunk, Kali a fényekkel vacakolt, Julcsi a szöveget tanította nekem, Gyuri meg ötpercenként jött hozzánk megölelni minket :) Belevágtunk hát az előadásba -persze próbálás nélkül. Az volt a címe, hogy "haljunk meg együtt " :) Olyasmiről szólt, hogy leprások vagyunk, és azt várjuk, hogy ki mikor hal meg.. Bizarr :D
Aztán meg álmodtam még egyet, -ahogy az lenni szokott- de arra már nem emlékszem.. Hátha eszembe jut a nap folyamán majd valamiről..

Lejöttem a "földszintre", Illéske itt ült a kanapén, szipogott, és a cicával játszott. Apa később bejött, kávét csinált. Az egész szinten kávészag terjeng, és fojtogatja az orromat.. Tudom, képzavar, de tényleg ilyesmit érzek :)
Fent "új ház-szag" van, a konyhabútorból jön. Akkor érzel ilyet, ha épp költözködsz. Mi azt tesszük. Jönnek Lados Pistiék, átadjuk a felső szintet. Sára ma költözik át hozzám, amíg nem lesz rendes szobája. Az enyém asszem végre le lesz hangszigeteltetve valamennyire :)

A jövő héttől előre félek. Még írni róla is szörnyű. A szünet alatt mindent elfelejtettem, teljesen alap dolgokat is. Elfelejtettem franciául, nem tudok másodfokú egyenlőtlenséget megoldani, nem tudom, mit is vettünk egész évben fizikából, meg ilyenek..
És elvárják, hogy az első nap én már írjak 2 témazárót 2 hét kiesés (including the holidays) után.
Most azt várom, hogy 9 óra legyen, és elkezdjek készülődni a gyülekezetbe. Jólesz :)
Valahogy nagyon különleges érzésem van egész reggel. Nem tudom pontosan, de különleges, ez a szó fejezi ki legjobban...

2 megjegyzés to Most:

achilla írta...

:D léci ne adj ötleteket a Tamásnak,
képes és tényleg megcsinálja:)
amúgy én míndíg bosszankodok a kevés próba miatt, ha rajtam állna háromszor annyi próba lenne!
a novemberi és a decemberi nyüzsgés után most egy kicsit nyugi van.
ja Gyuri sokszor ölel :D és üdvözli az egész családot. én szintúgy.
szép álmokat!:)

Marron írta...

:D
az a baj, hogy háromszor nulla az még mindig nulla :)
Mi is pusziljuk Gyurit és Téged is!
jaigenés, Boldog új évet! :)
A "fehérváriak" mindig tőlem kérdezgetik, hogy "mikor lesz próba?""mikor lesz előadás?"
:)