Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

2009. január 28., szerda
Még csak szerda van, de a héten már szakadt le gombom, hagytam el valamit, olvastam ki könyvet, írtam dolgozatot, kaptam röhögőgörcsöt, voltam nagyon magam alatt, lettek nagy, piros kiütéseim, meg még sok-sok minden, amiről lehetne írnom.
Most itthon ülök és hiányérzetem van, mert nincs ebéd :) Majd talán gabalyítok valamit, de lehet, hogy inkább tanulni kéne?
Megkaptam a fakultációs papírokat. Még van öt napom lezárni a nagy "mi leszek, ha nagy leszek"-dilemmát. Két svédcsavar van a dologban, az egyik az, hogy nem biztos, hogy összejön a franciafakt, 12 emberből nem sok esély van arra, hogy 10-en ezt választják. A másik, hogy az angolt valószínűleg a mostani tanárunk viszi tovább. Aki remélem, nem olvassa ezt a bejegyzést :) Szóval úgy csinál, mintha tanulnánk, közben nem, és nagyon következetlen, nincs szótárfüzetünk sem, sose azt kéri számon, amit feladott, és sose azt adja fel, amit számonkér. Gáz az egész.. senki nem tud angolul, de nyomni akar minket nyelvvizsgázni (gondolom, ciki neki, hogy a tagozatos osztályban még egy nyelvvizsga sincs.) Tulajdonképp még mindig bból a 8 hónap mongol angoltanulásomból élek. Azt tudom, hogy ennél a tanárnál a 4 év alatt megtanultam azt a 2 szót, hogy several, és hogy gruesome. Egy év múlva szeretnék emeltszintűzni, úgyhogy jó lenne, ha kapnánk faktra egy összeszedettebb tanárt. Na mindegy.. meglátjuk, mi lesz, Isten meg úgyse hagy cserben :)
Majd még talán írok valamikor, most megyek enni, aztán tanulok estig, este próba, utána megint tanulok, utána meg nem fogok tudni elaludni a fáradtságtól..

4 megjegyzés to :

Révész Szilvi írta...

a hűtőben van a virslis krumplileves!!!! puszi: anya

Marron írta...

khösszi :D

Mirjam írta...

:D
...a virtuális család...

Gábor írta...

ami a tejet illeti, akkor mostmár csak osztogatod a túrórudit ... télleg, lógsz eggyel :D
ami a "mileszekhanagyleszek" kérdést illeti, ismerek olyat, aki otthon tanult meg angolul, majd levizsgázott emelt szinten. keress valami angol embert és VoIPoljál vele :D az angol fakt nem olyan drámai dolog... bejutni is mostmár csak a bölcsészeknek nehéz, pedig azok mind munkanélküliek lesznek. úgyhogy maradj nyugton :D