Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

!Viva Vasvári!

2009. január 20., kedd
Bori: Hát ti meg hova mentek?
Marci: Megyünk a Tanárnőhöz a házi miatt.
Bori: Volt házi?!?
Roli: Mi is elfelejtettük. Egyest kap, akinek nincs kész. Most jövünk kunyizni.
B: Megyek én is! Mit mondunk majd?
M: Háát.. Ami jön :)

ezért aztán a lehető legtermészetesebben adtuk elő rögtönzött sztorijainkat:
M: Tanárnő, elnézést kérek, ugye most csúszósak az utak, ónos eső meg minden hülyeség, nem jár a buszom, úgyhogy tegnap beköltöztem a nagypapámhoz ide, Fehérvárra aludni, hogy a héten tudjak iskolába jönni. Tudom, ez még nem baj, de emiatt sajnos elfelejtettem megírni a Retorika házidolgozatot, és most azért jöttem, hogy legyen szíves és ne adjon egyest most az egyszer!
Tanárnő: Roli, és te?
R: Háát, nekem a kollégiumban az egyik srác megőrült, és ámokfutásba kezdett, és .. és.. mágját rakott a nyelvtanfüzetekből, és rituálisan felgyújtotta őket.. és hát.. sajnos én se tudtam házit írni.
B: Jaa, akkor azért füstölt a koli! Az semmi, én meg ültem az asztalnál az ablak előtt, épp nyelvtanházit akartam írni, és hogyhogy, hogyhogy nem berepült a szobámba egy hatalmas rózsaszín elefánt, és elvitte a füzetemet. Akkora sokkhatás ért, hogy sajnos én is elfelejtetkeztem a háziról.
R: Igen. Úgyhogy sajnos csak holnapra tudnánk prezentálni a házijainkat.
A Tanárnő hatalmas röhögőgörcsével küszködött a tanári folyosón. Persze egyikünknek sem adott egyest :D

4 megjegyzés to !Viva Vasvári!:

Áron írta...

nagyon kemény!
a rózsaszín nyelvtanházira vadászó elefánt, aki az imaházunkban vadászik az áldozataira! :)

aranymonika írta...

Áronhoz csatlakozok...és ráadásul barátja a pomogácsoknak,és Tuppakának is,na és a Zöld Lificnek???Na ez ám a nem semmi!

Gábor írta...

mostantól nem írom be hogy fillemarron, mert valahol kell legyen egy rss feed

Marron írta...

ahamm :D