Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

nem jó neked a kettes? :o)

2009. január 7., szerda
-... akkor mekkora az egy szabadsági fokra jutó belső energiája? HONNAN KÉNE TUDJAM?!?! Anya, én ezt mind nem tudom megtanulni holnapra. Ennyi képlet, ez lehetetlenség!!! Semmi összefüggés, és baromság az egész!
- Dehogy! Mondd fel hangosan és úgy könnyebb..
- DE mire az egyiket megtanulom, az előzőt elfelejtem!! Lehetetlen!!!
- Na, jólvan, ne sírj... Hányasért is írnál?
- Hmm.. hármasért - húztam be a nyakam szipogva.
- Mér', nem jó neked a kettes?
- hát... nekem éppen jó lenne...
- Akkor meg hagyjad az egészet, menj aludni, nagyon késő van!
- Hüpp, hüpp... Umm.. OKé :)


A hetem nem állt másból, csak a napi 6-8 iskolában töltött órából, és a másnapra való (nagyjából ugyan ennyi ideig tartó) tanulásból. A nehezén már túl vagyok, ma már tudtam moziba menni, teát inni, Estit olvasni, melegszendvicset csinálni, ablakot pucolni, meg egyéb dolgokat, amiket muszáj csinálnom ahhoz, hogy ne őrüljek meg... És még csak 3 napja járok!!
Viszont szombaton nincs tanítás, tessék engem irigyelni! :P

Jaigen, másnap a tanár megadta a hármast 2.5-re, és nem vette figyelembe az elégtelen dolgozatot, amit a fenti felmentő jelenet után teljes érdektelenséggel sikerült összehoznom :)

7 megjegyzés to nem jó neked a kettes? :o):

Jonatán írta...

Nem csak neked nem lesz iskola szombaton, állítólag mindenhol elmarad a hideg miatt.

Mirjam írta...

Tegnap hivatalosan is bejelentették, hogy a szombati nap országos pihenőnap lesz!!!
:)

Gábor írta...

pedig a kettesnek lehet a legjobban örülni, majd megtudod :) bár ha bölcsész leszel csak hatosaid lesznek :D

Marron írta...

és nem kell ledolgozni később? =/

aranymonika írta...

Bori,a jegyek néha eleszik,de nem teszik az embert.Tanultam,tanulok,és bizony a jegy az nagyon szubjektív...de tudd,valakinél mindig ötös vagy :-D

Névtelen írta...

Sajnos március 28.-án le kell dolgozni, de hol van az még!?

Imi írta...

Dejóarc muterod van :D