Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

nyolcadik fejezet, melyben főhősünk amerikai gyerekek után rohangál egész este. :)

2009. február 1., vasárnap
Igen, most gyülekezetben kéne lennem. De lejöttem Mamáékhoz pár napra.
Tegnap Anna (sz) átszólt, hogy nem lenne-e kedvem este bemenni vele Érdre az iskolájába gyerekekre vigyázni. Tehát bementünk. Viktor vitt minket, de még itthon nem találtunk meg az autó forgalmiját. Viktor azt mondta, hagyjuk, úgy sem attól megy az autó... Elindultunk, elkezdett szirénázni a kocsi, de viszonylag hamar abbahagyta. Ahogy elhagytuk a Velence táblát, újra szirénázni kezdett. Megálltunk egy ház előtt (persze végig szirénázva) megnézni, hogy mi a baj. A háziak az ablakból rémüldöztek ránk, - pont a múlt héten raboltak ki egy boltot Velencén. Úgyhogy gyorsan visszahajtottunk a házhoz , mielőtt még kijönnek a rendőrök, és y forgalmink sincs :) Itthon elmúlt a szirénázás.
Most ugrok egyet, és már odaértünk. A tornateremben 40 amcsi kisgyerek (és egy Pisti:)kosarazott, rohangált, üvöltözött, vagy éppen nem csinált semmit. Egész este egy Pókembernek öltözött kissrácot kergettünk, akinek nem tudtam a nevét, úgyhogy csak "Spiderman-guy" maradt. Aztán volt egy Rachel nevű ötéves szöszi kislány, aki elég hiperaktív és szereti a kihívásokat. Egy hullahopp-karikán dobálta át a labdát, és az sem zavarta, ha véletlenül néha arcbadobtuk vele. Anna próbálkozott, hogy nem akar-e a másik szobában tévézni, mint a többiek, de nem akart... Aztán megunta a labdázást, fogócskáztunk, azt is meguntuk, kosaraztunk, fogócskáztunk, és a végén hullahopp-karikákból készítettünk neki egy ugráló-pályát. Egyszer elesett rajta, és utána láthatólag nem kereste a társaságunkat :).
Közben kialakult egy kidobósozós társaság élén egy velünk egykorú koreai sráccal, és egy kisfiúval, akit Anna végig Jacobnek hívott, de nem is úgy hívták :) Szóval odajött Jacob, és kérdezett, valamit, én meg nem értettem. Aztán rájöttem, hogy valószínűleg azt kérdezte, hogy kidobós?? Az utolsó körökbe már én is beszálltam. Teljesen más, mint a magyar kidobós, mert mindenkinek van egy labdája, amiért a játék elején meg kell küzdeni, és ha nem sikerül kidobnod az ellenfeled, hanem elkapja a labdát, akkor is kiesel..
A koreai srác elborultan dobálgatott ki mindenkit, és diadalittasan kiabálgatta hogy "you're out!!" Annát nagyon megdobta, mire én bosszúhadjáratot indítottam ellene a kis piros műanyag labdámmal. Odakiabáltam Annának, hogy "kidobjam neked?" És abban a pillanatban talált el engem is a labdája ugyan olyan erővel :) De utána rendes volt, megkérdezte, hogy jól vagyunk-e :D
Itthon rögtön elaludtunk :)

De megtanultam, mit jelent az, hogy to play tag, és hogy sophisticated. :)
A hét száma pedig: http://www.youtube.com/watch?v=_SjBdVYG9ms

3 megjegyzés to nyolcadik fejezet, melyben főhősünk amerikai gyerekek után rohangál egész este. :):

freewrite írta...

a legviccesebbet nem is írtad le... mondjuk lehet,hogy csak nekünk vicces. de nekünk nagyon:D

Névtelen írta...

Leszoktál az idegenszavazásról...enyje :P
Nekem hiányzik...

Névtelen írta...

Leszoktál az idegenszavazásról...lányyy...:P
Nekem hiányzik...