Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

A barbiház :)

2009. február 9., hétfő
Vasárnap gyüli után megkerestem a Fóris lányokat. a Nagytakarításnál megtaláltuk a régi-régi (najó, annyira nem is régi) barbiházunkat, amit mi már értelem szerűen nem használunk. Lehívtam Zsófit és Rebekát a pincébe, hogy nézzék meg, és ha tetszik, nekik adom. Mindketten nagy ámulattal nézegették a rózsaszín-fehér házat. Rebeka, a nagyobb szólalt meg először, de alig tudott mondani valamit:
-Dejó... deeeejóó... deeeejóóóóó! - lászott rajta, hogy nagyon tetszik neki.
Erre Zsófi az édes kis hangján szigorúan leszidta a nővérét:
- Dehát Rebekaa! Még azt se mondod, hogy köszönöm?!
Annyira édesek! :)
Egyébként sokkal jobban örültem annak, hogy tetszik nekik. Eszembe jutott, milyen volt, mikor én kaptam meg... Hirtelen nem hiányzott annyira Magyarország :)

3 megjegyzés to A barbiház :):

Ádi írta...

Erre Zsófi az édes kis hangján szigorúan leszidta a nővérét:
- Dehát Zsófi! Még azt se mondod, hogy köszönöm?!

Helyesen
- Dehát REBEKA! Még azt se mondod, hogy köszönöm?!

....
:P:D

Ádi írta...

bocsi későn olvastam el a szöveget :S

Marron írta...

Ehhe :D Kösszi, Kálámbóó! :)