Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

A tegnap és a gyüli után

2009. február 22., vasárnap
Gyüli után van, fekszem a kanapén, és várom, hogy végre feljöjjön anya, és megsüsse a krumplit. (Ugyanis rossz élményeim vannak a krumplisütéssel kapcsolatban, és azóta a Bizonyos Eset óta én nem merek krumplit sütni.. :)
Annyira éhes vagyok, hogy remeg a kezem, és ennek következtében folyton elgépelek..
Na, addig míg felérnek, elmondom, hogy milyen volt a tegnap.
Reggel felkelés után rendrakás, amit sikerült 2 zeneszám lejátszása alatt abszolválnunk. Utána punnyadás, madártej-főzés, olvasás, meg egyebek. (anya feljött) Délben kaptam egy telefont, hogy mennénk Pestre korizni a nagyifivel. Rövid tipródás után én is csatlakoztam. Még sosem voltam a jégpályán, mindig csak az autóból sóvárogtam, hogy egyszer talán majd eljövök ide korizni.
Először is beazonosíottuk egy egy-az-egyben Chris Martin-kinézetű egyént /nem ő volt az. :( /
Aztán a páradik kör után felfedeztünk egy tenyérnyi lyukat a jégben, amibe sikeresen bele is estem, és végignyaltam a jégen. Röhögtem magamon, de azóta se tudok a bal oldalamon aludni:)

NA, mostmár elég ígéretes illatok jönnek a konyha felől, megyek enni! :)

0 megjegyzés to A tegnap és a gyüli után: