Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

2009. február 6., péntek
Nem tudom, hogy lesz-e ebből a bejegyzésből valami, de most van egy kevés időm írni.
Ez a hét is sűrű volt. (ennél a pontnál felejtettem el mindent, amit most le akartam írni...)
Hétfőtől szerdáig egy teljesen ismeretlen lánynál aludtam esténként, mert elment az apja három napra. Kicsit izgultam, hogy teljesen idegen, idegen lakás, mit fogok én ott csinálni, de nagyon kedves volt a lány is, szerintem jól kijöttünk, sokat beszélgettünk, és el is jött velem színházba. Ahol is a Revizort néztük meg, ami sokkal jobb volt, mint bárakármelyik / :) / darab a tavalyiak és az ideiek közül. A díszlet, a színészek, a játékuk, a karakterek, mind mind nagyon tetszettek. Látszott, hogy minden egyes momentuma nagyon át van rágva, az apró kis részletek is jól meg vannak rendezve. Csak szegényeknek kidőlt az ajtó az egyik jelenetben. Sajnáltam az épp játszó színészt, nem állhat meg visszarakni, nem röhöghet, de még csak a szeme sem rebbenhet meg. de nem rebbent, úgyhogy nem volt gond :)
Tegnap Trio Minor koncerten belém ütött a szikra, hogy meg kell tanuljak nagybőgőzni. Annyira jóó lehet! Úgyse fogok, de legalább nagyon szeretnék. Majd a zongorázni tanulás és az "egyszer megkóstolni a cikóriát" közé beírom a bakancslistámba :)
Lenne még miről írni, de megyek próbára és megtudom, hogy ma épp milyen hangszeren fogok játszani ifin :)

2 megjegyzés to :

achilla írta...

mit szeretsz jobban szinházba járni, vagy fellépni?? :)

Marron írta...

egyértelmű, játszani :)
Igaz, hogy nem vagyok színész, meg tapasztalatom sincs sok, de játszani olyan dolog, amit nem lehet semmihez sem hasonlítani. Mindent szeretek benne,még a gyomorgörcsöt is :)
Gondolom, te is így gondolod. =)