Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

parádés-félelmetes harmadik menet volt

2009. február 12., csütörtök
(nem tudtam címet adni, és ez volt az első, amit meghallotta a tévében. Juteszembe tévé: következő bejegyzésemben bővebben kifejtem. )

Hát, jól vagyok. Bosszankodom a szervezetemen. Tegnap este leerőltetem egy bögre kakaót, hogy majd megtalálják azokat a nyamvadt allergéneket. Hát, nem kellett volna... Mindegy.

And now something totally different:
Nemrég jöttem próbáról. Péntekre készülünk meglepivel ifire. C' était tres agréable, (tutihibás) mert rengeteg vicces szitu alakult ki a következő szerepekből: Dávid, Bori, Jézus :)

Holnap Gasztroenterológia.. Jee! aztán bemegyek a Vasváriba verset szavalni, mert ugye számonkérésnél nem hinyozhatok... Aztán itthon próba, majd bibliastudy, közben ellógok jazz-elméletre, és késve vissza ifire, megtudom, hogy most épp milyen hangszeren fogok játszani. :)

hektikus = ideges, nyugtalan, zaklatott
kontraproduktív = szándékával ellentétes hatást kiváltó
kollúzív = összejátszó
respiráció = lélegzés
thanatofóbia = kóros félelem a haláltól

Az Úr közel, mehettek aludni!

0 megjegyzés to parádés-félelmetes harmadik menet volt: