Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

A bejegyés, ami pont az!

2009. május 28., csütörtök
gondoltam, itt a ideje, hogy mostmár írjak is... Zanzásítva, de ígyis hosszú lesz...

Kedden részt vettem egy gitár workshopon a Petőfi mjúzikpá.. őőizé.. moziban. Egy amerikai bluesgitáros jött, Eric Essix, akiről később sokminden kiderült, hogy templomban játszott eleinte, meg a kórusban énekelt (jaa, persze, és fekete!:) Gitározni egy bakelitlejátszóról tanult meg, addig hallgatta a számokat, amíg le nem tudta játszani. o.O Aztán pár röpke év múlva Marcus Millerrel és Victor Wootennel játszott... o.O
Ahogy körülnéztem, tele volt a terem mindenféle furis jazz-arccal, kábé felén ócskaszandi + zokni kombináció és kockás ing, vagy valamilyen noname Jazzfest pólója. Meg persze nadrág, ha netán nem lenne volna evidens...
De jó volt :)

Szerdán gitárvizsgám volt, para, úgy mentem oda, hogy két számból egyet nem tudtam. Úgyyhogy gyorsan bevágtam még egy GirlfromIpanemát meg egy sztíív'zblúúzt, hogy ha szekálnak, tudjak mit játszani. Bementem, és örültem egyrészt, mert csak ketten vannak, és ők jófejek, másrészt mert csak azt kellett eljátszanom, amelyiket tudtam :) A tanárok megdícsértek, a számot is, engem is. Az egyik azt mondta, hogy jó látni, hogy egy lány kezében ennyire jól szól egy gitár :) (tudom, ez dicsekvős, de úgy gondoltam, hogy most ezt az egyet megengedhetem magamnak :) A zeneiskola előterében újra feltűnt egy-két szandál-zoknis arc :P (nemigazhogymégsnekinemszóltnekik..) meg az a trombitás, akitől "ajándék minden meg nem fújt hang" :D egyszer már írtam róla...
A nagy izgalmakra lefagyiztuk magunkat Barnával és Dáviddal. Aztán a semmiből hirtelen felbukkant Vírus ! (kistáska, melegszendvicsevők, jövökmintacunami, lásd: lyútyubb :) Beszélgettünk vele, "jaa, ti vagytok a hívőarcok, ugye?" én meg dőltem a röhögéstől...
Este színházban voltunk, ami nagyon jó volt, annak ellenére, hogy a legprimitívebb darab volt semmi cselekménnyel. HIhetetlen, mennyit számít egy-két jó színész egy darabban.

Szombaton megyek szóbelizni, úgyhogy most non-stop félés van...
Reggel 9:30 segíthetsz ám! ;)

2 hét múlva finish, de addig még 3 tesióra!!! :S
Viszont rögtön megyek 10 napra Kárpátaljára fordítani egy amerikai csoportnak és segítőnek egy roma gyerektáborba. Nagyon-nagyon-nagy-kaland-szaga van!! Nagyon várom!! :)

0 megjegyzés to A bejegyés, ami pont az!: