Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Valahol Európában

2009. május 19., kedd
A Komédiás Integrált Színház bemutatja:
Valahol Európában c.
musical
2009. május 23, 19 óra,
a Felsővárosi Közösségi Házban
- A BELÉPÉS DÍJTALAN -

Anyával múlt héten bementünk a helyszínre, megnéztük, hogy a színpad elég nagy-e az előadáshoz. Bekopogtunk az igazgatói irodába, pár másodperccel később ajtót nyitott egy alacsony, kiköpött Mikulás bácsi. Beengedett mindket az irodájába, ahol egy nagy kerek asztal volt, mögötte szekrények, vele szemben tévé. A rendetlenség-nyomokbók ítélve az asztal -és a tévé- mellől kelhetett fel. Gondoltam, megnézem, mit néz egy művház igazgatója az irodájában szabad idejében, így mikor bejöttünk, diszkrét pillantást vetettem a képernyőre. A választ rögtön megkaptam, ha hiszitek, ha nem, a Mónika show-t!! Huhh, nem vette észre, hogy megnéztem. Erőt vettem az arcizmaimon, és próbáltam okosnak látszani.
Egy pár mondat és a bemutatkozás után a hapi a bal kezével a távirányító után nyúl, egy diszkrét, észrevehetetlen mozdulattal átkapcsolt a Mezzora, ahol valami szimfónikus zenekar adott elő valami szépet. Itt pattant el majdnem a húr, hihhetetlen késztetést éreztem arra, hogy szemberöhögjem a fickót :) Közben anyáék megbeszéltek mindent, mekkora a színpad, mennyi reflektor van, hány férőhelyes a terem, stb. Néha anya hátrakérdezett, hogy 'igaz, Bori?' meg 'szerinted így a díszlet befér?' mintha én annyira értenék hozzá.. A lényeg, hogy addigra szerencsésen sikerült rendbehoznom görcsösen felfelé szökő arcizmaimat ;)
Pár perc múlva szembefordultunk a tévével, elhagytuk az irodát, mentünk a színpadhoz, és magára hagytuk a Mezzo klasszikus muzsikával átitatott arcú hegedűsét a szólója közben...

Szóval, szombaton lesz megtekinthető a Valahol Európában c. színdarab 19 órától, nyilvános főpróba (lényegében az előadást megelőző előadás) fél 5-től.
Ha még nem láttad, vagy ha már igen, és tetszett, ne hagyd ki! :)

1 megjegyzés to Valahol Európában:

achilla írta...

remélem minden sikerülni fog.
az az igazság hogy mi mostánában nem igen próbáltuk a valaholt.
most az ibolyát tanulom ezerrel mert pénteket debütálunk.