Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

rossz főpróba - jó előadás

2009. május 9., szombat

Éjjel azt álmodtam, hogy nyelvvizsgázni megyek, úgy hogy nem tudok semmit... Reggel már fél hatkor fentvoltam, nem tudtam tovább aludni for some reason... Lementem megnézni, mi van Forresttel, megsétáltattam, aztán feljöttem, és készülődtem a nagy Nyelvvizsgára.. Az épületet hamarabb megtaláltuk, mint gondoltam volna. Minden jól indul, mé g van fél órám, megvan az épület, tudok angolul, ennél szuperebb már nem is lehetne a helyzetem.. Ahogy ott állok, és nézegetem a képeket az üres aulában, hallok valami pattanás szerű hangot.. Rájöttem, hogy belőlem jön, illetve pontosabban a szoknyám gumija minden előjel nélkül felmondta a szolgálatot, és szép, elegáns mozdulattal hirtelen a térdem alá került! (ne röhögj, akkor nem volt annyira vicces...) Még jó, hogy 1) üres volt a hely 2) volt még időm 3)közel lakunk , így apa 20 percen bellül a segítségemre sietett egy farmernadrággal. (jaegyébként, én alapból farmerben akartam menni, csak szülői tekintélyre változtattam meg döntésemet :D )

10 perccel a teszt elkezdése előtt kaptam meg az új nadrágomat. A "becsekkolós" nő furin nézett rám, hogy még kint vagyok, de mondtam, hogy " ehhe, elszakadt a szoknyám" mire kedvesen kiröhögött :) Sztem ilyet sem látott még gyér nyelvizsga -ellenőri pályafutása során... A tesztet fél kilenctől fél kettőig írtuk, egy órás játszótéren hintázós, gyorstalpalós-angolos szünettel. Nem volt annyira nehéz, as i expected, de volt, hogy teljesen máson gondolkoztam közben, és utólag vettem észre, hogy már lemaradtam arról a mondatról, amit ki kellett volna hallgatnom :S Énvoltam az utolsó-előtti, aki befejezte, de ki tudja, ez most mit jelent.. (vagynagyonjó, vagynagyonrossz..) Kíváncsi vagyok, milyen lesz az eredmény... A rossz főpróba-jó előadás-elv alapján van némi esélyem... Szóbeli három hét múlva, az a nekem való :)

Aztán, elmentem apáékkal az uszodába, hogy kiáztassam a fejemből a sok immájopinnyönt, és inedissönt :) ez sikerült is kb. 10 hossz után, de a korán kelés, és a sok izgalom annyira leszívott, hogy egy óra múlva úgy döntöttem, kimászok a partra levegőt venni, de elnyomott az álom. Ott aludtam fél órát a lelátó egyik padján. 8 ) Vicces látvány lehetem, a többi ember sportol és ússza tízesével a hosszakat, én meg nyugisan alszok az egyik padon... Viszont mostmár tudom, milyen uszodában aludni, és JÓóó, adott a monoton vízmorajlás, garantáltan hamar bealszik a fáradt nyelvvizsgázó :P

0 megjegyzés to rossz főpróba - jó előadás: