Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

P-Sz-V-Ma

2009. május 4., hétfő
lássukcsak, péntek:
Gyülekezeti kirándulás, Várgesztes, röpivel, vármászással, beszélgetés babapiskótával és csokiskeksz-szel, babázással, aztán ifin filmnézés. Jó volt mindkettő :)
"Várgesztes község Komárom-Esztergom megye önálló igazgatású 500 lelkes kisközsége. A XVII. században Esterházy család kezére került a vár és a hozzá tartozó várbirtok, és 1945-ig az ő tulajdonuk maradt. Az 1963-ban helyreállított falak között jelenleg 120 fős turistaszálló, étterem, presszó fogadja az idelátogató vendégeket. Ezen a helyszínen forgatta Radványi Géza a "Valahol Európában" című nagyszerű filmjét" jee :P

szombat:
Ballagás a suliban. (Elmegy a Zsóm, brühhüühhüü!!! ) Vittünk rengeteg virágot, amiből aztán kidíszítettük gyakorlatilag az egyész első szintet.. Szép lett, jó lett.. Az énektanár megkért reggel, hogy ugyan álljak már be a kórusba, mert alig van altos.. Mondtam neki, hogy még soha életemben nem voltam kórustag, nem tudom az énekeket, és ezenfelül náthás vagyok, de nem annyira érdekelte. Úgyhogy fél óra alatt megtanultam 3 tökismeretlen dal szövegét és alt szólamát, egész jó lett.. (ha te nem így hallottad, az a rossz hangosítás miatt volt :P)
Itthon semmi..

Vasárnap:
Reggel Istentisztelet. Közösvirslizés, amiből kihúztam magam... Azért volt finom süti.
Ebéd után temetésre mentem, amiről így nem tudok írni...

Ma:
D
élután Kisgyónba megyünk (Busszal :D )
A
nnyira nem várom, de mostanra már átestem az utálkozási holtponton, úgyhogy már szinte minegy... Azt mondták a tanárok, hogy akit egyensúlyvesztési problémákon, vagy zenehallgatáson ( "hülyítőgéppel") kapnak, azt azonnal hazaküldik. Milyen szörnyű büntetés... A büntetés tudatában rögtön kedvem lenne leinni magam és közben zenét hallgatni a tanárok előtt... Egyébként nem értem, hogy a zenehallgatás miért ilyen nagy bűn... namidegy...
Majd viszek sok papírt, meg túlélőtollat, és lejegyzetelem a tapasztalataimat. Nem lesz térerő sem, úgyhogy ha nem veszem fel, és nem hívlak, akkor az nem azért van, mert utálnálak.. :-)

0 megjegyzés to P-Sz-V-Ma: