Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

o.O

2009. május 30., szombat
Délutánra meglett az eredmény, úgyhogy újra bementem.
A szóbeli részen 100-100-86-100 százalékokat kaptam négy szempont alapján úgymint kommunikációs készség, szövegkohézió, a többire már nem emlékszem. 86%-ot a szókincsre kaptam (INDIÁN :D )
A folyosón odajött az egyik vizsgáztatóm, és mondta, hogy azért vontak le ennyit, mert annyiszor és akkora meggyőződéssel emlegetettem az INDIÁNokat, hogy nem tudták nyelvbotlásnak venni, meg ezt én nem igazán engedhetem magamnak. Mondtam neki, hogy ahogy kijöttem, rögtön megvilágosodtam, úgyhogy röhögtünk rajtam egy jót. Azt mondta, a társamnak is nagyon jól sikerült, és ő még csak nem is indiánozott, de sajna nem tudom a pontszámaid, Anna =/
Szóval a szóbeli megvan 96%-kal (: Úgyhogy már minden le van tudva, csak az írásbeliért kell izgulni...
Jaés köszi (:

Estére filmet vettünk ki a tiszteletemre, úgyhogy Thomas Crown ügyét választottam :) Már csak meg kell várni, míg elalszanak a gyerekek /

5 megjegyzés to o.O:

Gulyás Dávid írta...

Grat!!!!!

Akkor nyithatunk myvipen egy klubbot h a 96%os szóbeli nyelvvizsgázók klubbja és lennénk már benne ketten:D

dv

Unknown írta...

És voltak benne indiánok? Mármint a filmben... :)
Inkább a valami winettousat kellet volna nézned.
Gratulálok a szóbelihez.
Toma

Marron írta...

Toma, Dávid, köszönöm szépen ! :)

Névtelen írta...

na ez szép volt, csak így tovább!

Marron írta...

köszi :)