Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Hangosan gondolkozós...

2009. május 15., péntek
Ez egy ilyen hangosan gondolkodós. Arra jó, hogy segít mérlegelni a dolgokat.. Igazából nem túl érdekfeszítő a téma, nekem fontos, másnak nem, de azért kiteszem...

Kezdtem az óvónénivel. Még 4 évesen. Aztán fodrász, majd tanár akartam lenni. Aztán régész, építészmérnök, és orvos, most meg ötletem sincs... Leginkább talán ovis szeretnék lenni.. Akkor még nem kellett ilyeneket...
Megkaptam a fakultációs papírt. --> Hétfőig le kell fixálnom, hogy mit veszek fel emelt óraszámban. Elég felelősség teljes döntés, mert végül is ez alapján tanulok tovább....
Maximum 3 tantárgyat lehet felvenni, de a tanárok (eddig akivel beszéltem, majdnem mind) a kettőt ajánlják. A három nagyon sok szerintük. (heti 18 óra csak ezek) Ennek ellenére mégis úgy érzem, hogy háromra kéne járjak.. Egyáltalán nem érzem felelőtlenségnek mindbe belevágni. Valahogy pár napja ezen van békességem. Az irodalomtanárom azt mondta, menne. És az osztályból még többen is bevállalják a hármat, úgyhogy nem lehet olyan nagy szám, csak tanulni kell.. Furi, hogy mindenki tudja már, hogy mi lesz, (ortopéd-sebész, angol-óvónéni, gyerekorvos, építészmérnök, matematikus...) csak én nem tudom még pontosan.. :S

Aminek nagyon örülök, az az, hogy jó tanárt kapunk angolból, a franciatanár adott így is, úgy is: a lehető legjobb. A magyar, ami kérdéses lenne.. A tanár a fakton szintén legjobb, nagyon szeretem az irodalmat, már pedig amit nagyon szeretek, azt szeretem tanulni is... Úgyhogy heti 6 óra most még jól hangzik (:
Úgy tervezem, hogy jövő májusban leérettségizek angolból, és ezzel leadom, úgyhogy 12.re már csak a francia és az irodalom lesz a nyakamon :) Viszont vannak bibik is, pl. hogy nem látom át az egész érettségis mizériát, pedig már lassan jó lenne...
Na mindegy, úgy tűnik, marad az angol-francia-irodalom trió :) Azért is merem, mert azért nem egy kémia-biosz-fizika párosítás :) A francia nehéz egyedül.. (eddig)
nna, Köszi a segítséget! ;)

2 megjegyzés to Hangosan gondolkozós...:

Jonatán írta...

"Az akarok lenni, ami akkor voltam, amikor az akartam lenni, ami most vagyok."

Marron írta...

:D :D
oh... ennek háromszor kellett nekiveselkedjek, de megértettem :D
És tényleg így van!! :))