Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Apró örömök

2009. március 10., kedd
-negyven perccel tovább alhattam :)
-egy sms-re keltem fel, miszerint kaptam egy rántottsajtot Fától :)
-kinéztem az ablakon, sütött a nap, és galamb ült a párkányon!
-bekapcsoltam az emerkettőt, és koldplély ment :P
-anya azt mondta, hogy szeret :)
-beértem időben, és kaptam kölcsön számológépet!
-megírtam a fizikadolgozatot, jobban, mint a ezelőttieket!! :)
-ötöst kaptam a parainesisre :o) kettőt! :)
-vettem magamnak nyalókát :)
-négy órám volt cuzámmen, elmaradt a különangol :)
-könyvtárba mentem, és kivettem azt a könyvet, amit már régóta el akartam olvasni. És a néni nem is szidott le, hogy késtem az előzővel :P
-hazafelé zuhogott az eső. :) eláztam. és most ez is pozitívum :)
-itt vannak Mamiék :)

és még hátra van a nap fele. :)
Holnap hidrogénteszt a kórházban. Ha gondolsz rám, imádkozhatnál értem, hogy sorra kerüljek, mert nem biztos, hogy tudnak fogadni.. Szeretném, ha már vége lenne az egésznek...

0 megjegyzés to Apró örömök: