Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

2009. március 28., szombat
Hoppá, most vettem észre, hogy lejárt a közvélemény-kutatás időkorlátja. A kérdésre: "Nemmel fogsz válaszolni erre a kérdésre?"
Az emberek 28 %-a igennel válaszolt, a 17 %-a nemmel, az 53 %-a azt gondolja, hogy nem vagyok normális.. Kábé erre számítottam.

Jut eszembe, múltkor, Bakancstúrán jöttem rá, hogy nem vagyok normális. Éppen valamit magyaráztam a barátaimnak, ilyen boriféle hülyeségeket. Nem vettem észre, hogy négy gyanútlan idegen túrázó tartózkodik hallótávolságon belül. Szóval, én csak mondtam, mondtam, mire egyszerre négyen fordultak hátra, nagyon furcsa fintorral nyugtázták, hogy nem vagyok normális.
Aztán rájöttem, ez hogy azért nem tűnt eddig fel, mert az emberek, akik körülvesznek, többé-kevésbé mind ilyenek (: És ha éppen "normális" közegben vagyok, akkor nagyon elütök a többitől.
Na mindegy.. Szóval, csak arra akartam kilyukadni, hogy lassan lecserélem a kérdést :)
mindegy.. megyek olvasni.

9 megjegyzés to :

Névtelen írta...

Igen éppen azt magyaráztad h olyan volt mintha egy háború közepén a határon menekülnénk át a jobb élet reményében:D

Marron írta...

ajjgergő direkt nem írtam ám ki -.-
:D

Jonatán írta...

"Aztán rájöttem, ez hogy azért nem tűnt eddig fel, mert az emberek, akik körülvesznek, többé-kevésbé mind ilyenek"
Igazából csak szeretünk, és azért nem mondtuk meg, hogy ilyen vagy.

Gulyás Dávid írta...

szerintem meg mi is szimplán hülyék tudunk lenni:D

achilla írta...

így van Jonatan!
de meg ne változz Bori!
így szeretünk ahogy vagy! :)

Marron írta...

sztem is, dávid :)
Köszi srácok :) Ezek után főleg nem áll szándékomban megváltozni :P
(najó, csak jó irányba..)

Névtelen írta...

ajjBori én meg direkt írtam ki h mindenki tudjon róla:D am maradj ilyen mert tudod h "hülyékkel" veszem körül magam:D

Marron írta...

tudom, h direkt írtad ki, és én is direkt írtam ki, hogy direkt nem írtam ki, hogy máskor te ne írd ki direkt se ! :D
bleee! :P

Névtelen írta...

te kis naiv tudhatnád h mostantól csak azért is kiírom még direktebb/na ezt is jólmegaszontam...:P)