Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Bakancstúra

2009. március 15., vasárnap
Nohát, idén először voltam bakancstúrán. Győzött a többség, úgyhogy elmentem megnézni, hogy milyen. Háát.. Egy kisebb kaland és késés után végre odaértünk Cseténybe, egy kastélyba, ahol kb. 200 túrázó várt arra, hogy nekiinduljon. Még mielőtt minden elkezdődött volna, teszteltük a helyi mókuskereket... A mi csapatunk ( a laktózmentes tej-színű csoport -és NEM vajszínű :D ) indult utoljára, és én speciel már a túra előtt elfáradtam a várakozásban, a giliszták elől rohangálásban, és az azon való agyalásban, hogy ki lehet az a HGY? ( figyelitek ezeket a szép magyartalan mondatokat? :)
Különböző állomások voltak, feladatokkal, amiket többé-kevésbé teljesítettünk. (egyszer pl. ruha helyett az útjelző szalagokat gyűjtöttem be a fákról nagy lelkesen -,- )
Aztán volt még egy pár fincsiség, mint lepedővizezés, fákon átmászás a patakból a mocsárba, majdnem célbatalálás íjjal, csoportos domblegurulás ragtapasszal végződve, Gergő zöld lufija (merthogy igeen, ő is ott volt <3 katt a gergő szóra :) a rettyintős hííszledzsör, gulyásleveses piskótatallér, a maoam és az ipariszalonna titka, és csupa-csupa olyan dolog, amitől a nap nagyon jó volt.
Ebédre gyulyáslevest kaptunk, műanyag- és fémkanállal, pogácsával, és rengeteg csokival a közösből :) Ebéd után sajna hamarabb vissza kellett forduljak a dicsőítőcsapattal, mert este játszottunk, és be kellett állni előtte. Sajnáltam otthagyni a szuupeeer társaságot, de szerintem tökéletesen megvoltak nélkülem is. :D
Útközben vissza a kastélyhoz beazonosíthatatlan lódobogások, és montenbálykoló, technot nyomató, körülöttünk keringő HVCS-k kísértek.
A kastélyban már félig be voltak pakolva. Itt most megemlíteném még a hangtechnikát és a <3 tecnikusokat <3, akik olyan ügyesek voltak, hogy ááá!! Végig sürögtek-forogtak, pakoltak, segítettek, ide-oda rakosgatták a kontrollokat. Ennek eredményeképp életemben először hallottam magam gitározni!!! :) ÉS nagyon jól szólt az egész (bár én nem értek hozzá.) Úgyhogy most nem kellett ledaráljam az ujjaim ahhoz, hogy néha-néha kihalljam magam :)Végig hallottam, és végig jó volt!! Úgyhogy elraktároztam az élményt jó mélyen, mert ki tudja, lesz-e még ilyen alkalom az életben :)
Beállás után vokálpróba és imádkozás, azután meg balettozni tanultunk Tani jóvoltából, és az időről időre ránktörő szeretetrohamok következtében egymást ölelgettük :) A dicsőítést nagyon-nagyon élveztem, remélem, kívülről is jól jött le :)
Aztán utolsó sor után földön ülés, Balumegtapsolás és büszkelevésrá (ilyen szó tutinincs:), csokimegkapás, merthogy nyert a LAKTÓZMENTESTEJSZÍNŰ CSAPAT!!! :) Kaptunk még Bakancstúrás tortát, és utolsót melegedtünk a cserépkályhánál, aztán kocsiba beee, irány haza :) Itt aludt Mönyi a fiókban, ígyhát még beszélgettünk egy kicsit.
tehát összességében nagyon jó nap volt, és köszi mindenkinek, aki hozzájárult. (És netán, ha valamelyik Csetényi szervező olvassa most ezt, akkor dagadjon a mellkasa jó nagyra, mert jó kis Bakancstúrát csináltak idén! Köszi :)
Egy pár képet próbáltam csatolni, aminek következtében elszállt az egész bejegyzés. Úgyhogy érjétek be ennyivel.
púúszííí :)

3 megjegyzés to Bakancstúra:

Jonatán írta...

"Sajnáltam otthagyni a szuupeeer társaságot, de szerintem tökéletesen megvoltak nélkülem is." Ne legyen már kisebbségi komplexusod! Hiányoztál, de azért tényleg tök jó volt.

Marron írta...

nem, ezzel sak azt akartam mondani, h 1) jó volt a társaság
2) mindenki jól érezte magát :)

Névtelen írta...

azt hiszem, sajnálhatom hogy nem mentem:S:S nah, majd jövőre:))