Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Gasztroenterológia: második felvonás

2009. március 13., péntek
Szóval szerdán hidrogénteszten voltam. Sikerült bekerülni az orvosok napirendjébe. Reggeltől ott csücsültem 3 órán keresztül a gyerekgasztrón. Látszott, hogy gyerekosztály, mert a nővérek valamiért mindig ilyenekkel traktáltak: "gyere, csücsülj le ide, mindjárt jön a doktornéni. Jó, most húzd be a pocakod, és fújj be szépen ebbe. Felkapcsolom a villanyt, hogy nehogy tönkremenjenek a szemecskéid. " :D Őő, már mindegy... szóval ott ültem 3 órát, és az volt a feladatom, hogy félóránként belefújjak egy szondaszerűségbe. A köztes időben Márait olvastam. Az első fújás után meg kellett igyak egy löttyöt "ezt idd meg szépen, finom édes!" - borzalmasan cukros volt. Ettől a löttytől aztán a 10-es kiírt számról felment a valamim 17-re (gondolom ez vagy nagyon ártó, vagy nagyon hasznos dolog) és a hasam is elkezdett görcsölni, főleg, hogy aznap semmit se ehettem(tehát valszleg ártó..). Utána mondták, hogy fájhat tőle majd a "pocakom".
A továbbiakban produkáltam még egy 12-est, egy 10-est, egy 7-est, egy 5-öst és két 4-est. Április 24-én már tüstént meg is tudhatom, hogy mi a frászt jelentenek. Addig még háromszor is meghalhatok. :)

0 megjegyzés to Gasztroenterológia: második felvonás: