Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

A bejegyzés, aminek a harmadik bekezdését nem érdemes elolvasni. DE TÉNYLEG NEM!!

2009. március 19., csütörtök
Valahogy mindig, mikor leülök ide a billentyűzet elé, rögtön elfelejtek mindent... Elfelejtem azokat az élményeket, amiket napközben gyűjtögetek magamban, hogy majd este talán publikálom, és dejólesssz. (sose lesz jó.)
Most is beültem és elfelejtettem mindent. Például nem tudom, hogy csináltam-e ma egyáltalán valami említésre méltót. Elfelejtettem, hogy iskola után itt volt megint Viki és Gergő, gitároztunk, őket váltotta az "english speaking" csoport. Nagyon ügyesek mind a gitárosok, mind az angolosok. Rendesen angolul beszélgetünk végig, mindent el tudnak mondani, csak akarni kell. Jó látni, hogy már minimális a feszélyezettség bennünk, és a többieket is érdeklik a szavak, kifejezések. Tanultunk egy halom új, hasznos szót, ugye, andor? ;P De legközelebb igyekszem felkészültebb és érdekesebb lenni...
Aztán most az is teljesen kiment a fejemből, hogy itthon találtam egy linket, amin behaltam! Egy dzsin kérdezgetett, és kitalálta, hogy kire gondolok! Chris Martintól kezdve Gyurcsányon keresztül Tom macskáig mindenkit! :) Itt a hihetetlen link, in case of boredom: http://en.akinator.com/
Ha eszembe jutna, írhatnék arról is, hogy milyen jó könyvet olvasok most (Márai: Az igazi) Mondjuk nem annyira zseniális, mint amiket eddig olvastam tőle, de van egy hatalmas svédcsavar a közepében, és úgy tűnik, az egész történetet két különböző szemszögből nézed. Még nem tudom, mi lesz a végén, a közepén tartok, de már most sikerült teljesen kizökkentenie Márai bácsinak mindabból, amit a történet elején felállítottam magamnak. Jó..
Aztán ha nem felejtettem volna el, elmondanám... de .. lehet.. ezt már mégse kéne.. vagy.. á mindegy.. úgyse az ép eszemért szerettek... (már ha szerettek egyáltalán...) szóval elmondanám, hogy az utóbbi időkben (utóbbi 2 nap!) újabban nézem a Jóban Rosszbant. Még eddig sose fordult elő, hogy ekkorát vetődtem volna árnyékra, és remélem az ízlésficam csak ideiglenes.. :D Egyszerűen már várom, mikor jön, mikor láthatom újra azt a félórányi tömör sz... Szóval, nézem, és kritizálom persze.. Most ugye van ez a túszejtősdi vagymi.. (alapból nem értem, hogy kerültek oda azok a símaszkos figurák, nincs rá reális magyarázat, csak max. a sorozat alul-nézettsége..) és hihetetlen, hogy a sorozatbeli színészek (akiknek megjegyzem: ez lenne a szakmájuk ezért fizetik őket) milyen bénán viselkednek. Nézem, és hol sírok a fájdalomtól, hogy szakadok a nevetéstől... Már voltam műtúszejtésen, de az akkor nagyon is valóságos volt! Hatalmas volt a pánik és a félelem, és mindenki tapadt a földhöz, meg egymáshoz, ahogy csak bírt. Najó, most erre nem térek ki... a lényeg (a lényegben ;) az, hogy egy ovis csoport is jobban játszana megijedt túszokat, mint azok ott a dobozban.. Nézzétek meg! A másik kedvenceim még a telefonon folytatott ötmásodperces beszélgetések. Az egyik pl. valahogy így hangzott: " Haló, Kovács. Mikor történt? Igen. Nem. Megyünk. " Mindezt ugye öt másodperc alatt. Nem tudom, hogy ebbe valaha belegondolt-e már valaki, de még a leggyorsabb háritomi se tudna 5 másodperc alatt annyi információt leközölni telefonon, hogy az előbb elhangzott "dialógus" megvalósulhasson.
Namindegy.. remélem, 2-3 napom belül lerendeződik a Csillagvirág klinika sorsa, és végleg beáll a béke, mert különben tovább nézem és ezzel maradandó károsodást és szellemi sérvet okozozok magamnak.. Húú. és holnap ifiifőben játszák :s
Najó, megyek, úgyis csak az agyam hasznavehetetlen részét darálom nektek ide már egy órája... Legközelebb meg megpróbálok jobban emlékezni.. De most megyek olvasni, aludni, vagy egyéb vanitatum vanitas -dolgokat csinálni. Gondolom, már lejött, hogy egy pöppet fáradt vagyok :)

mindenkinek jobb lesz így! :)

1 megjegyzés to A bejegyzés, aminek a harmadik bekezdését nem érdemes elolvasni. DE TÉNYLEG NEM!!:

vikki írta...

elsem hiszem...te és a csillagvirág klinika?? hát szóba állok én egy ilyennel?:D:D (hát persze hogy igen^^)
ismerős az ilyen gagyi szinészi teljesitmény abbol a nagy fekete dobozból...a barátok köztben is volt(van) pár olyan ember akin fogom a fejem:D bár mostanság nem nézem, hümm...:D