Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

akinek nem inge...=)

2008. szeptember 22., hétfő
csodálatos vagy:) Nem értem, miért szeretsz pont engem,
(is) de szeretsz. Mindig, újra, meg újra, bármit is csinálok. Olyan,
minhta sose tudnék kiesni a tenyeredből :) Sose hagysz el. Te vagy
ott velem, mikor sírok, és te vagy az, aki miatt boldog vagyok.
Ha kereslek, válaszolsz, ha nagyon néha van, hogy megpróbálok
nélküled élni, rájövök, hogy lehetetlenség. Mindig igazad van.
(Úúú, hogy gondolhattam egy percig is, hogy nincs igazad?!?)
Visszamegyek hozzád, - ott vársz, ahol utoljára megbeszéltük, hogy
találkozunk- bocsánatot kérek. Nem kárhoztatsz, nem mondod,
hogy "ugyeugye megmondtam!!" Megy minden a régiben.

5 megjegyzés to akinek nem inge...=):

Áron írta...

az elöbb barangoltam a gyülihonlapon, igazából arra voltam kíváncsi, hogy be van e már linkelve az fbi-blog, és mit láttam?? Bori blogja. Mégegyszer elolvasom, és tényeg az. Dejó! gyorsan klikk. majd egyből az első kérdés, ki az a marron. majd természetesen a 4. lehetőségre szavaztam a zoknis kérdésnél. aztán olvasom az első bejegyzésed: régóta akarsz blogot írni... képzeld nekem pedig régóta van egy olyan gondolatom h naplót írjak az Istennel való kapcsolatomról, megtapasztalásaimról, és végül egy hete elkezdtem! :)
aztán húú tegnap nem is láttam h ilyen jó ez a tisza csuka... :)
aztán ejnye-bejnye a matek kettesért.
és a végén nekem nagyon ingem! :) még csak a két végét olvastam el, de asszem beleolvasok majd a közepébe is.
Jó irogatást!
Áron

Marron írta...

köszii :)
Remélem, hamarosan te is publikálod a saját gondolataid:) Engem spec. érdekelnének.
Már csak azt kell kitalálnom, mit tudnék az ifiblogra írni...

Mirjam írta...

Bori, neked fenn van a blogod az ifihonlapon??? Hmm.Nem is tudtam...
:)

Marron írta...

mert nincs is :)
csak az fbi-blognak elméletileg én is írója vagyok, és ott a Bori helyett már Marron (gesztenye) néven futok :)(nem is tudtam róla...) Szerintem Áron ott láthatott az írók között :)

Áron írta...

nem én a gyülekezeti honlap magánoldalak menüpontjában találtam rá Gesztenyekisasszony naplójára :)
én blogíráson nem gondolkozom, amit én írok azt magamnak írom az inséges időkre táplálékul...egyenlőre :)