Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Amina Enkhbold és társai(m.. )

2008. szeptember 16., kedd

Dear Bori
How are you? Sorry for not wrtiting you for a long time. How is your school?Are you in hungary now?How is your family?

Yesterday I cleaned my room and found your letter that you wrote me about 4years ago. Lots of things changed and we didn't chat up with each other for 4years.

I expelled from Hobby school and now I'm studying in American school of Ulanbatar.

Can you send me some of your pictures? I haven't seen you for 4 years. Missing you!!!

I hope you will write me

Drop me a line,

Amina

Nem tudom, hogy belőletek milyen érzéseket váltana ki, ha egy másik országból való egyik legjobb barátod 4 év csend után megtalálna téged, és írna neked egy ilyen levelet...
Furcsa érzés... MIntha lenne egy második otthonom. Talán mert van is. Hihetetlen, hogyha én oda kimennék, újra, még egyszer, akkor ott ugyanúgy otthonérezném magam, ott is van egy szobám, ahol valaha én laktam, ott is van egy iskolám, ahova 8 hónapig jártam, ott is tudom, mikor vannak nyitva a boltok, és melyik kávézóban lehet európai számára is ehető sütit kapni, ott is vannak barátaim, igaz, hogy lehet, hogy sohe többet nem látom őket, de olyan közel állnak hozzám, mint az itthoniak. 8000 km van köztünk, de azzal együtt, hogy mi elköltöztünk, ők a szívembe költöztek. Sokszor kerestem már őket májszpészen, írtam egy rakat levelet és elküldtem arra a "30 % hogy ő az"-címre. Aztán semmi.
Most kábé úgy örülök ennek a pár sornak, mint ahogy Robinson örült a szigeten Péntek lábnyomának :)
Ez lehet, hogy azt jelenti, hogy az összes régi ismerősömet visszakapom?? :) Remélem, Amina segít majd :) most elöntött valami nagyon "szépenfáj" érzés, amit úgy hívnak, hogy Honvágy...

Mirjam múltkor az álmokról írt. (talán, egyszer még, majd valamikor.. )
(A képen: Namuuna, Amina, Én, Egshiglen)

0 megjegyzés to Amina Enkhbold és társai(m.. ):