Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

istenes hülyeség...

2008. szeptember 10., szerda
-Végignéztem az adatlapjaidat! otthon elolvastam azt a hosszút is. unatkoztam, aztán.. :)
(pff.. dejóó =/ )
-woow! és megérte? :P
(kicsit gondolkozik, ránéz a nyakláncomra, halkabban megszólal: )
-Te.. izéé... te tényleg komolyan gondolod ezt az egész.. istenes hülyeséget?
(paff.. most mit mondjak, hogy ne nézzen ufónak? "hát persze. Isten megváltott az ő csodás kegyelméből, és hálás vagyok, hogy elküldte a Szent Bárányt értem, aki felvitte a bűneimet a Fára!! " öö... noooo way! ez így nem lesz jó... gondolj, gondolj! )
-Hát... igen! :) (olyan hangsúllyal, mint mikor azt mondja valaki, hogy: "egyértelműű!") Miért írtam volna ki, ha nem gondolnám komolyan?
(felvont szemöldök, nagyon furcsa fintor. Jajjjj, de nem szeretem ezt a nézést!!)
-Hát... nem tudom. Ez olyan furcsa...
-Az lehet. Furcsa vagyok. (ok, eddig megvan, most hogyan tovább??) Tudod, attól még, hogy nem szekállak minden nap azzal, hogy "Térjmegtérjmeg", még hiszek, mert nekem így a legjobb. Szerintem sokkal többet segítek azzal, ha a barátod vagyok, ha segítek, mikor bajod van, minthogyha folyton jönnék itt az "istenes hülyeségemmel"...
-Az igaz.
- Különbenis.. úgyis mindenki tudja rólam. Ha valakit érdekel, szívesen beszélgetek bárkivel Istenről. Tudod,


aztán bejött a tanár.

0 megjegyzés to istenes hülyeség...: