Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

megvan az első jegyem

2008. szeptember 11., csütörtök
és ötööös :P najó alá, de akkor is bibííí :P
Töriből kihívtak felelni, és az volt a legijesztőbb, hogy tudtam, hogy felelni fogok.
A teljes sikerélményemnek csak az ötös alatt levő aláhúzás áll az utában, amit egy pár hülye válasz miatt kaptam ("öö.. nem tudom, hogy hívják, de tudom, hogy magyar volt. És... pápajelölt, és... valami B betűvel kezdődik a családneve.. János!!! jahogy Tamás?? Mindegy.. Izéé arra nem emlékszem, de baloldalon van a lap tetején, és zöld tollal írtam. Igen, mondták már, hogy vizuális tipusss ( !;)! ) vagyok" :)
lénylegében (egy-két hibától eltekintve) tudtam az anyagot, a tanárnéni jófej volt, és külön köszönöm dávidnak, meg gergőnek, akik rendetlensége miatt helyreküldött ötösalával, és átvették a helyem a tábla előtt, így megúsztam a további izzasztó kérdéseket. :P

Tehát örülök, hogy a tegnapi 4 órás dicspóba (ami szintén megérne egy blogbejegyzést) ellenére is sikerült rendesen felkészülni, és most jön az elmaradhatatlan tanulság: ha Istennek szolgálsz tehetségeddel, időddel, energiáddal..., akkor az nem veszik kárba, sőt többszörösen is visszatérül. Istenért élni áldás, és nem áldozat, és meg merem kockáztatni, hogy az egyetlen dolog a Földön, ami nem hiábavalóság! :)

ez szép lett volna végszónak, de még annyit, holnap nulladikban a Vasváriban imakör lesz. (Az első, amire én is megyek, ugyanis most tudtam meg, hogy van ilyen a MI iskolánkban is :) Kiváncsi vagyok, hány tezsvír van még az iskolában zsókán, balázson, zitán és rajtam kívül :)

most megyek, átnézem a matekot és a franciát, és hamar ágybabújok, hogy fel tudjak kelni (arra a coldplay számra ofkórsz ;)
pusziii

0 megjegyzés to megvan az első jegyem: