Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

Minek örülök?

2008. szeptember 15., hétfő
Kaptam egy ötöst angolból.
Zsókánál aludtam :) (jobbulást neked. és... "maradj otthon, nézzél tévét" :D )
Egyedül felmentem Pestre!! és eltaláltam a vonattól a Logodi utcáig !! (najó, 10 perc gyalog, de akkor is:) Vettünk végre cipőt!! :) Ajjdemilyet! :) Sokáig hezitáltam ez meg egy barna közt, de végül győzött a karakteres az egyszerűvel szemben :D
Aztán kicsit örülök annak is, hogy lehet, nem megyünk a Vajdaságba. Végül is itthon lenni a legjobb, és dicsőítő próbázni, ifizni, barátokkal lenni, na meg persze tanulni...
Aminek a legjobban örülök, hogy az egyik mongol osztálytársam , Amina négy év után a héten írt levelet. A következő bejegyzésem róla és a többiekről szól majd. Rámtörtek a régi emlékek...
Minek nem örülök? A holnapi reakció-kinetika dolgozatnak..

0 megjegyzés to Minek örülök?: