Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

vajdasa`g

2008. szeptember 20., szombat
itt ulok a Bacskossuthfalvai Baptista Imahaz irodajaban. Eddig nem irtam, most is csoda , hogy sikerult idekerulnom a gephez.
Mit is keresek en itt? A szinhazzal (komisz) vagyunk egy 4napos vajdasagi turnen itt, Szerbiaban.14 en j0ttunk, de ma ejjel mar megyunk.
Rengeteg benyomas ert az utobbi napokban: a hosszu ut, a bunko hatarorok, a hideg ido, a rohanos diszletbepakolas, a Maslag vajkrem, a sok beszelgetes, az esti filmezes, a setak, ja, meg volt 5 eloadas is...le se tudom irni. Egy naaaagy kaland az egesz, igy az iskolakezdes utan. Ma lesz az 5. az utolso eloadas. Eleg valtozatos minden, a helyszinek, az oltozok fel (nem) szereltsege, a szinpadok nagysaga, a kozonseg erdeklodese (40-400 fo), a szerepeket is cserelgetjuk minden masnap, faradtak es szetszortak vagyunk, rennnnngeteget bakizunk, de legalabb midig mashogy, tehat nem lehet unatkozni:)
A legjobb az egeszben az, mikor a szinpadon vagy 20 szinesszel egyutt, es valaki olyat bakizik, vagy csak mond valami olyat, amitol mindenki hirtelen rohogogorcsot kap, persze nem szabad, mert epp halaljelenet van. :p
2 naponta szeplost, minden masnap csorot jatszom. kezd tudathasadasom lenni. Turtoztetnem kell magam, hogy ne en valaszoljak arra a kerdesre, vagy hogy nem nekem kell a 2. felvonast kezdeni :) Mondhatni, nagyon izgalmas az egesz.
A hangulattal nincs gond, rengeteget nevetek, es kezdem a tobbieket jobban megismerni. Nagyon szines tarsasag, az biztos :)
majd talan meg irok, ha lesz idom, most megyek, mert felora mulva indulunk Szabadkara, a `nagydurranas-eloadas`ra :)

2 megjegyzés to vajdasa`g:

achilla írta...

jól írsz Sári.

és hogy ki vagyok én?

Sárika egy kicsikét......

nyert igen én vagyok attila.
képzeld reggel 7re értem haza

Marron írta...

Köszi, de még mindig Bori vagyok :-D
Téged is jó olvasni :)
Jó volt Szerbiában veletek:)) Mondjuk fárasztó egy pár nap volt, az biztos. Sikerült már kipihenned? Remélem, hamarosan jön a következő turné, vagy legalábbis előadás. Majd ne felejtsünk el megint imádkozni előtte! :)
Tényleg jó ötlet volt!