Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

szimpla mindennapok

2008. szeptember 25., csütörtök
Ma iskola. Utána elkísértem a menzára Böbét, mert nem volt ebédelőtársa. (a többiek elmentek Pestre közönségnek. ) Beszélgettünk az élet nagy dolgairól, a menzákról, az osztálytársakról, a moziünnepről, a "májkrémcsajokról", az ifiről, a jégesőről, a nyelvvizsgáról, az öregekről, a 22es és 24 es busz közti különbségről... meg ilyenek.. Jóvolt :) Szeretem Böbét :)
Itthon nem ebédeltem. Nem voltam éhes. Aztán beállított Imi és a "kicsiöcsije". A próbára jöttek. Jahogy nem szóltam, hogy nem lesz? Bocsiii. =/ Na mindegy. Jót beszélgettünk próba helyett :) És én nyertem :D
Holnap ifi:) Jönnek a Velenceiek. Kéne zenéljünk, de mindenki lebetegedett, vagy éppen koncertezik majd, úgyhogy nem is próbáltunk. Remélem, sikerül valamit összeütnünk Annával, (és még áldás is lesz rajta) és azt is remélem, hogy most nem kell olyan hangszeren játszanom, amin nem is tudok :)
Fááááj a torkom. Apa szerint meg vannak duzzadva a nyirokcsomóim.. remélem, reggelre elmúlik.. Korán kelek, megyek 7re imádkozni a suliudvarra a többiekkel :)

0 megjegyzés to szimpla mindennapok: