Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

az a bizonyos nagy nap...

2008. szeptember 23., kedd
Ma van a nagy nap, mikor nem megyek Coldplay koncertre :)
Fura, de nem bánom... annyira, mint gondoltam, hogy bánni fogom.
Szerettem volna elmenni, de ha nem, hát nem, nincs mit sírni.

...különben is, anna lesz olyan jófej, hogy felhív, és hallgathatom egy ideig :)

Beteg vagyok. A legrosszabb dolog úgy betegnek lenni, hogy a betegség éppcsak a jó közérzetedet és a szaglásod veszi el, fáj a fejed, és az m-betűid b-re változnak, de nem vagy lázas, hogy otthon maradhass olvasni, és a kanapén feküdni egész nap pizsiben.. =(
Velem most pont ez van. Na mindegy, azért suli megvolt, meg elmentem még gitározni is délután, mert valamikor be kell fizetni a tandíjat.. A Girl from Ipanima-t tanulom :) Olyan szép, tök jó lesz, ha el tudom majd játszani.
Előtte beugrottam a plázába. Úgy látszik, kölcsönösen utáljuk egymást, mert még a fotocellás ajtót se volt hajlandó kinyitni előttem (pedig az előttem levő srácnak még kinyílt...) Nagylevegő, egyenesen be a moziig. Nem voltak jó filmek, de azért a végére sikerült eldöntenünk telefonon, hogy melyik a legkevésbé rossz. Tehát, megvettem a szombati jegyeket, úgyhogy juppíí, megyünk moziba dávid, sári, fa, én :)

Megyek, megírom azt a francia fogalmazást... nem halogatom...
(Jajj, csak hívj már fell!! :)

3 megjegyzés to az a bizonyos nagy nap...:

achilla írta...

gyógyulást kívánok Borikám!

és sajnálom hogy lemaradsz a betegséged miatt pár jó dologról.

üdv achilla
még valami a bakikról.
tamással az ibolyát játszottuk valamikor régen. az volt az egyik jelenetben a feladat hogy egy kevés vízzel egy poharat vigyek neki
amit ő idegességében magáralocskol.
egyszer hülyeségből egy teli pohár vizet vittem neki :D
nem vete észre és magára locsolta
az egészet. csupa víz lett én is.
minketten furcsa grimaszokat vágtunk.
én azért mert alig bírtam visszatartani a röhögést
ő meg a dühét alig bírta viszafojtani. de később visszakaptam tőle

achilla írta...

gyógyulj meg Borikám

Marron írta...

köszi :-)
pfff :D az vicces lehetett :)
meg mikor nekilökött a díszletnek... szívesen ottlettem volna :P (ha szabad ilyet mondani :)