Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

mozi-barát-lecsónélküli-palacsintaünnep

2008. szeptember 29., hétfő
Az egész szombati napot az ifivel töltöttem. :)
Rég volt már ilyen, de nagyon-nagyon jó volt. Reggel 10kor a mozi előtt talákoztunk, Dávid, Imi, Fa, Angéla, Saci, én. A Narnia 2-t néztük. Nekem nagyon tetszett. Annyira, hogy azóta megvan dvd-n, és amint a bejegyzést befejeztem, megyek és megnézem mégegyszer. A legjobb az egészben a zenéje, ugyan az a zenei téma, mint az első részben, de még jobban kidolgozva. Ééső.. Szép tájak, és érdekes kameraállások. A legjobb jelenet, az egyik csatajelenet, mikor egy mezőn harcoltak, és a mező alatti alagutat beszakítva egy gödörbe esik az ellenséges csapat. Nagyon meg van csinálva!!
Dóra, köszi a nyalókákat :P
Aztán mentünk a lecsófesztiválra megkeresni Bencebohócot, aki lufi-állatkákat csinált nekünk :) "van olyan, amit nem tudsz kihajtogatni?? " "izéé..persze.. " "jó. akkor én olyat kérek :D " de végül beértem egy lila zsiráffal :) Lecsót viszont egyik szakács sem akart adni :(
Aztán eljöttünk a gyülibe, mivel mindenki éhes volt, megkajáltattam a fiúkkal az ebédemet, a többiekkel meg palacsintát sütöttünk. ("Úú, mi lenne, ha együtt laknánk? hány nap alatt csinálnánk ki egymást?? ":) És hirtelen betoppant még Ádám, Dani, Boti, Zolcsa. Jó sokan lettünk hirtelen.. Aztán IT crowd-nézés, este hatig (!!!!) Balázzsal kiegészülve , egy kis jamelés dobon, zongorán, és vissza a moziba :) A második film nem volt jóó.. De ilyenkor annyira mindegy...
Este még séta a városban. Véégre, életemben először felmásztam arra az óriási platánfára a park közepén!! :D Jó volt, hogy végre fent vagyok, bár a félelemtől nem nagyon emlékszem az élményre :D
Ritkán van olyan, hogy az ember egy egész napot tud eltölteni a barátaival, de az mindig nagyon értékes :) Ez is olyan volt :)

1 megjegyzés to mozi-barát-lecsónélküli-palacsintaünnep:

Mirjam írta...

AAAAAnnyira, de nagyon jó lehetett nektek, hogy mert én is emlékszem, milyen volt!!!!!
Örülök, hogy ilyen sok jóban volt részetek!
:)
Mirjam