Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

eztmostvegyétekúgyminthategnapírtamvolna

2008. szeptember 13., szombat
A nap első momentuma: Mönyi éjfélkor felhív, hogy most jön FeZeNről, és az "akáriumban" fog aludni, léccimár nyissak neki ajtót. Úgytűnik, megértettem, amit mondott, mert sikerült felkelni, és lemenni ajtót nyitni :P (Mönyi félelmetesen néz ki éjfélkor egy üvegajtó mögött állva a teljes sötétségben, mögötte sejtelmesen pislákol a kinti lámpafény...) Beengedtem, meg még beszélgettünk félórát, aminek az lett a következménye, hogy reggel nem keltem fel a tervezett időben. Fél hétkor kinyitottam a szemem, és megállapítottam , hogy van negyed órám lezuhizni, felöltözni, kontaktlencsétbetenni, bepakolni, kémiatanulni, mert indulnom kell az imakörre. A felét kapásból elhanyagoltam, és futás a suliba. Útközben vettem egy ilyen vaníliás fánkot -ami 180 ft ért nem volt egy bargain.., de ugye enni kell.
Odaértem a suliba. Elfejeltettem köszönni a portás néninek (asszem Piri), aminek rendszerint az a következménye, hogy ő ordít rád a bagós hangjával, hogy "JÓÓUUUreggeeeeet!!" :P Zsóka már bent volt, de rajta kívül senki. Átnéztük az összes termet az alagsortól az emeletet, de sehol senki. Ja igen, és mellesleg nem tudtuk, hogy pontosan kiket is keresünk :) (a bejegyzés ezen pontján rájöttem, hogy ha továbbra is ennyire kirészletezek mindent, akkor sose érek a nap végére, és annyira senkit nem érdekelhet, hogy itt oldalakon keresztül engem olvasson. Tehát ugrok egyet) Az udvaron volt két srác, akikre ránézésre mondjuk rá lehetett volna mondani hogy hívők, de nem mertünk velük kapcsolatba lépni. Zsóka hangos "ajjnemtudomhollehetnekezekazimakörösök" mondatainak hála, odajöttek megkérdezni, hogy mi is ide jöttünk-e . Atán megjött Zita, aki mindannyiunkat ismer, úgyhogy a biciklitárolónál a szakadó esőben elkezdtünk imádkozni. (szerencse, hogy fedett:P)
utána suli.
Este ifi volt, és végre volt nagyifis dicsőítés :) Lados Pisti szolgált, és jó volt :) Utána teaház, meg minden jó.
Utána 10 től kisifis-vezetőségi megbeszélés. (úúdekomoooly) Arról volt szó, hogy a következő dunántúli kisifis nap nálunk kéne megrendezésre kerüljön, magyarul van még egy hónapunk összedobni egy konferenciát. a korosztály 12-16 év. A kisifis dicsőítéssel már annyira Über-proknak kéne lennünk, hogy mi szolgálhassunk kb 30 énekkel. Úgyhogy arra is rá kell állni. Ha ügyesek leszünk meg tudjuk csinálni ;)
11 kor hazakerültem.. straight to bed..

0 megjegyzés to eztmostvegyétekúgyminthategnapírtamvolna: