Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

nézd a saját szememmel

2008. szeptember 26., péntek

Néha bele se gondolunk, hogy milyen lehet kevesebb adottság nélkül élni, mint amivel rendelkezünk. Tolószékben, vakon, mentálisan sérülten, süketen... Nekem egyáltalán nincs okom panadzkodni, de egy jól látónak talán már az is 'durva' amit most mondok: én így látok szemüveg/kontaklencse nélkül.
Még innen, 30 centiről is olyan homályos nekem a jobb oldali lámpa, mint nektek a bal. (most ellenőriztem=p)
A legrosszabb szerintem az lenne, ha siket lennék... Bármit előbb!! Megyek is hálát adni 8)

2 megjegyzés to nézd a saját szememmel:

Névtelen írta...

Hahó!
Tetszik,ahogy írsz!
Tudod,hálás vagyok érted,mert lehet,hogy fizikálisan nem látsz tökéletesen,kicsit homályos,de!!! az élet dolgaira van rálátásod.
Meglátásod.
Belátásod.
Nalátod :-)
Satöbbi és ezután "jól csak a szívével lát az ember"...meg "Boldogok, akiknek szívük tiszta: mert ők az Istent meglátják"
Úgyám.

Pusz:
Móni

Áron írta...

:)
átérzem a helyzeted,
nekem sem kell tükör ahhoz hogy homályosan lássak,
de eljön majd az idő amikor színről-színre fogunk látni! te is, én is! Éljen! :)