Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

naptár

2008. szeptember 13., szombat
Pakoltam, rendbetettem a ruhákat a szekrényeben végre, kidobtam a virágot. Végleg megadta magát. Tanultam Holt Költők Társasága részletet, matekot és franciát. Megterítettem az ebédhez, befoltoztam azt a nadrágom, amelyik szét volt szakadva, társasoztam Bálinttal, lefürdettem a gyerekeket :)
Holnap gyüli, 2, sőt 3. Délelőtt dupla, délután megyek Velencére pajtizni, de akkor már a gyülekezetbe is elmegyek, hátha megismernek még :P Zsókánál alszom :P (((Remélem, nem nézet megint horrorfilmet velem és a láb-epilálást is megúszom :D ouch.. )))
Hétfőn megyek be Pestre anyához zártcipőt venni. Remélem találnunk már olyat, amit hajlandó vagyok megvenni... =/
Csütörtökön Szerbiaa!! :) megyek turnézni a színházzal :D Hétvégére nem lesz hangom .. mindegy.. ha jól csinálom, lehet, hogy sztár leszek ::D

0 megjegyzés to naptár: