Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

A bejegyzés, amit 4 perc alatt írtam

2008. október 7., kedd
4 perc múlva el kéne induljak. Eddig itthon, most kezdődik az élet.
A mai nap előzményei: Tegnap este 8kor megtudtam, hogy nem csak töriből, hanem bioszból is írunk. Nem volt lelkierőm nekiállni egyiknek sem. Aztán egy bögre kávé és egy kis Bibliaolvasás után elkezdtem végre... Egy-kettőre végeztem is :) Najó, csak fél egyre, és még csak a biosszal, de éppen elég az ahhoz, hogy ma teljesen fáradt legyek.
2 perc múlva fogatmosok, felveszem a cipőm, és elindulok az SZTK-ba. Fogorvoshoz megyünk fél óra málvára. CSak 20 perc az út, de kerülök, mert nem szeretek a másik úton menni. Túl sok ott az ember, és ilyenkor nincs kedvem hozzájuk...
Remélem Natiália tanárnő kísér minket a cjúúki óórossz kiejtesseveel és a " leni óórossz közmondas mondja : hááláál élöt nnyémkáápni levegöt (: " - eivel. (: )
Ha 5, csak 5 perccel később érünk vissza a fogorvostól, nem írunk töriből dolgozatot (ami nekem igencsak előnyös lenne :) LÉcciléccciii..

2 megjegyzés to A bejegyzés, amit 4 perc alatt írtam:

achilla írta...

birom a stílusod

Áron írta...

úgy hiányoznak az oroszórák... és a kedvenc orosz tanárom, akit spec Orosz Évának hívnak :) Iskolás éveim legszebb emlékei az ő oroszóráiról vannak! :)