Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

vegetálok...

2008. október 8., szerda
A héten rengeteget tanulok. Többet tanultam az elmúlt 3 napban, mint az eddig egész tanévben. Tegnap délután 3tól este 11ig nagyjából folyamatosan... Bioszt a szobámban, törit a fürdőkádban, franciát a vécén ülve, vacsora közben matekházi, az ablakban kémia, hátha ott, 4 emelet magasan nem alszom bele...
Ma megírtam az 5. dolgozatom is a héten, még van hátra 3. Meglátjuk, milyen lesz. Remélem mostmár meg is fog látszani a tanulás.
(ide most írtam egy féloldalas önsjanáltató részt, de kitörlöm, mert fölösleges.)

A legrosszabb az, hogy pár napja egy betűt nem olvastam, egy filmkockát se néztem, nem gitároztam, nem futkároztam illéssel, senkit nem hívtam fel telefonon, hogy csakúgy, nem hallgattam zenét (!). Magyarul nem élek. Átkapcsoltam vegetatív üzemmódba, robot-pilótára. (have u tried to turn itt off and on again?:) Mident rutinból végzek, csak hogy ne haljak meg. Annyira még nem vészes a helyzet, de nem fogom sokáig bírni..
Viszont vannak még pozitív dolgok az életben, mint például olyan igeverset olvasni, amit biztos hogy csak azért tettek be a Bibliába, hogy az most nekem szóljon :) Vagy hogy tegnap rántottsajt volt az ebéd (: Vagy hallgatni, mikor Natália néni azt fejti ki, hogy "nyjéeked nincs júúkás fóógád, nyjéem kápni pápíírt. " Vagy bocsánatot kérni valakitől, és megbocsát, nem úgy, ahogy te azt elgondoltad és lejátszottad ezerszer a fejedben. Vagy reggel kerülőúton menni az iskolába, csak azért, hogy azt a gyönyörű sárga levelő fát lássam megint...

és egy egész hétvége az ifivel. Soha jobbkor! :)

1 megjegyzés to vegetálok...:

Gábor írta...

nem hallgattam zenét (!).

juj, ez durva :S
remélem hamar sikerül bepótolni :D