Home | Posts RSS | Comments RSS | Login

szabadnapos

2008. október 3., péntek
A tanárok nyaralni mentek :) Úgyhogy van egy egész napom, amit itthon tölthetek :)
Először is, reggel 10kor keltem!! Aztán összepakoltam, lezuhiztam, reggeliztem. Most meg írok. Ha anya végre lerakja a telefont, megyünk is vásárolni, majd utána irány a könyvtár. Majd lemegyek a rámpaépítésre. Nagyon jól haladnak. Most épp betonoznak, de remélem, később majd tudok valamit segíteni..
Délután gitárbolt Isivel (már egy hete ígérgetem, hogy elviszem abba a boltba, "ahol nem kenyeret, meg tejet, csokit és ásványvizet lehet venni, de nem ááám, haneeeeem: gitárok vannak mindenhol, meg dobszerkók, és pengetők". Olyan édes, mindig nevet, mikor ezt elmondom neki:)
Este ifi :) Most a boldogságól lesz szó. [Olyan jó, hogy a péntek az ifi miatt mindig a fénypontja a hetemnek :) Bevallom őszintén, eddig néha nagyobb kedvvel mentem oda, mint imaházba vasárnaponként. DE!! Most, hogy kettős Istentisztelet van, a második sokkal jobban hozzám szól, szabadabbnak érzem magam, jobban tudok azonosulni az énekekkel... Nagyon tetszik :) Szeretnék elmenni az elsőkre is, de akkor van a Bibliakör (ami persze szintén szuper:) namindegy..ez most már tényleg nem jön ide ... :)]

Még egy pár morzsa tegnapról:
Délután próbáltunk Dáviddal, és Imivel. Vártuk a Bencét is, hogy jön és lesz dob is, de nem jött.. Viszont megint megtanultunk két számot :) Nagyon ügyesek :) Már csak énekes kéne -meg ugye a dobos, nélkülük elég nehezen megy, és -bármennyire is jó lenne- én egyik helyére se tudok beugrani.

Tegnap tesin 600 métert futottunk időre. Az a leggyilkosabb. 'Végigsprinteltem' (gondolhatjátok, ez nálam mit jelent) az egészet. A végére meghaltam, de fáradozásom ezúttal nem volt hiábavaló: Megvan az 1 pont!!!! :D És nem is utolsónak értem be ;) (igaz, 2 mp -cel rosszabbat futottam mint az aszthmás csaj, de mindegy... :)

Jaigen, megyünk Sárival, Böbével és Danával (meg a fél iskolával) a BODIES -ra. :)
Már régóta el szeretnék menni, de sose jött össze. Iszonyatosan érdekel, hogy hogy néz ki az idegrendszer, az izomzat, a szív, és TESTközelből (hááá-há-há), nem csak abból a bioszkönyvből, ahol elég irreálisan zölddel rajzolták a veséket, kékkel az agyat... (biztos, hogy meg tudjuk különböztetni... -.- )
Igaz, hogy novemberig még várnom kell, hogy lássam mindezt, de legalább megvan a jegyünk, és a helyünk a buszon :)

Naa, úgytűnik, anya letette a telefont. Megyek készülődni :)

0 megjegyzés to szabadnapos: